کد خبر:14087
پ
۱۶۹۸۱۹۹۱۷
با حمایت رئیس جمهور شهید؛

۲۷۷ بنگاه اقتصادی راکد در سال گذشته احیا شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۲۷۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی راکد با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان احیا شد.  احسان شهیر پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سیصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور […]

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۲۷۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی راکد با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان احیا شد.

 احسان شهیر پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سیصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این ستاد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان چالش ۲۱ بنگاه اقتصادی و تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین چالش استقرار اشتغال ۴ هزار نفر با حضور مدیران کل دستگاه‌های گمرک، استاندارد، محیط زیست، امور مالیاتی و شرکت گاز مطرح، بررسی و رفع گردید.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی راکد در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و منطبق بر دستورات و حمایت رئیس جمهور شهید احیا و به چرخه فعالیت بازگشتند.

شهیر ادامه داد: در نشست امروز نیز مقدمات احیا پنج بنگاه اقتصادی و تولیدی در استان فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه وحدت رویه مالیاتی برای بنگاه‌های استان نیز شناسایی شد که چالش برخی از سرمایه‌گذاران آینده استان را رفع خواهد کرد.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید