کد خبر:13075
پ
۱۹۲۸۸۳۱۷_۴۶۳

پیشرفت‌های اخیر هسته‌ای کشور، گواه نبوغ دانشمندان ایرانی

برگزاری کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان به عنوان قطب مهم علم و خلاقیت کشور و محور پیشرفت صنعت هسته‌ای، گواه نبوع دانشمندان و متخصصان کشورست. استاندار اصفهان با خیر مقدم به میمهان شرکت کننده در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در هتل عباسی اصفهان گفت: اصفهان به عنوان دانش نامه هنر و […]

برگزاری کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان به عنوان قطب مهم علم و خلاقیت کشور و محور پیشرفت صنعت هسته‌ای، گواه نبوع دانشمندان و متخصصان کشورست.

استاندار اصفهان با خیر مقدم به میمهان شرکت کننده در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در هتل عباسی اصفهان گفت: اصفهان به عنوان دانش نامه هنر و معماری ایران از دیر باز تاکنون عظمت خود را مدیون تلاش دانشمندان و علمای بسیاری، چون بوعلی سینا، ملاصدرا میرداماد، شیخ بهایی، میر فندرسکی در سایه‌ی زندگی مسالمت آمیز ادیان توحیدی است.

سید رضا مرتضوی افزود: برگزاری این کنفرانس در اصفهان به عنوان قطب مهم علم و خلاقیت کشور و مصدر پیشرفت صنعت هسته‌ای، گواه نبوع دانشمندان و متخصصان اصفهان و ایران است.

او ادامه داد: در عصری زندگی می‌کنیم که امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی تلاش می‌کنند روایت‌های نادرستی از ایران به دنیا معرفی کند و پدیده جهانی شدن مرز‌های جغرافیای سیاسی و فرهنگی کشور‌ها را در نورویده و اصالت و نبوغ جوامع بشری را کم رنگ کرده است.

مرتضوی گفت: امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها و تبادل نظر دست آورده‌های علمی، سرفصل جدیدی از توسعه‌ی همه جانبه و عادلانه علم و دانش بشری و احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح آمیریز هسته‌ای رقم بخورد.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید