کد خبر:13250
پ
۱۴۰۲۷۶۵
شهردار شهرضا:

ورودی‌های شهرضا ساماندهی می‌شود

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه ورودی‌های شهر از سمت اصفهان و شیراز ساماندهی می‌شود، گفت: اکنون پروژه ساماندهی در مرحله تهیه طرح قرار دارد و پس از آماده‌سازی اجرا می‌شود. حمید شهبازی اظهار کرد: حدود ۱۰۰۰ سرچراغ در بلوارهای شهرضا از جمله بلوار مدرس، شهید همت، مطهری و بلوار امام خمینی (ره) تعویض شده […]

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه ورودی‌های شهر از سمت اصفهان و شیراز ساماندهی می‌شود، گفت: اکنون پروژه ساماندهی در مرحله تهیه طرح قرار دارد و پس از آماده‌سازی اجرا می‌شود.

حمید شهبازی اظهار کرد: حدود ۱۰۰۰ سرچراغ در بلوارهای شهرضا از جمله بلوار مدرس، شهید همت، مطهری و بلوار امام خمینی (ره) تعویض شده است.

وی افزود: در راستای تقویت روشنایی محدوده شهر، لامپ‌های آلاینده، پرمصرف و کم‌نور تعویض و لامپ‌های ال‌ای‌دی کم‌مصرف و پرنور نصب شد.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: حدود پنج میلیارد تومان هزینه صرف خرید و نصب المان‌های سطح شهر شهرضا شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه ورودی‌های شهرضا از سمت اصفهان و شیراز ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: اکنون پروژه ساماندهی در مرحله تهیه طرح قرار دارد که پس از آماده‌سازی اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه فضاسازی پارک‌های شهرستان جزو برنامه‌های سال جاری است، برای فصل تابستان وسایل جدید بازی‌های خانوادگی در پارک‌های شهید بهشتی، معلم و ملت با صرف اعتبار حدود دو میلیارد تومان نصب می‌شود.

 شهرضا یکی از شهرهای جنوبی استان اصفهان است که در مرکز این شهرستان قرار دارد.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید