کد خبر:11864
پ
۱۹۱۹۶۸۳۰_۷۵۴

عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است. رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه تجمع مردم انقلابی اصفهان در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با گنبد‌های آهنین چند لایه خود به جهانیان این‌طور القا کرده بود که جزو […]

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه تجمع مردم انقلابی اصفهان در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با گنبد‌های آهنین چند لایه خود به جهانیان این‌طور القا کرده بود که جزو قدرت‌های برتر نظامی جهان است، اما عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است و این هیمنه شکسته شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری  افزود: برای اولین بار فرزندان غیور مردم در سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک رودررویی مستقیم اقتدار حقیقی و بازدارنده خود را به رخ دنیا کشیدند و رژیم اشغالگر قدس هم فهمید که نباید از خطوط قرمز عبور کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه رژیم اشغالگر در طی این شش ماه جنایت، انواع حقوق بین‌الملل، حقوق شهروندان، حقوق کودکان، حقوق زنان و… را زیر پا گذاشت و نسل کشی کرد، ادامه داد: عملیات تلافی‌جویانه ، سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی بود که با اراده حضرت حق و استعانت مقام معظم رهبری از خداوند متعال و توان بازدارندگی بالای ما رقم خورد.

او تاکید کرد: این عملیات می‌تواند دستاورد بزرگی در عرصه‌های مختلف برای ما به همراه داشته باشد؛ این عملیات اقتدار نظامی ما را در سطح بازدارندگی نشان داد که موجب تقویت روحیه مجاهدان جبهه مقاومت و خوشحالی مردم غزه و منطقه شد و ام‌القری بودن ایران را در جهان اسلام نشان داد و ثابت کرد ما در زمان و مکان مناسب نقش محوری خود را ایفا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری یادآور شد: این عملیات با منشور سازمان ملل منطبق است، چرا که همه کشور‌ها این خطوط قرمز را رعایت می‌کنند که نباید به کنسولگری و سفارت خانه‌های کشور‌های دیگر حمله کنند و این سفارتخانه‌ها به منزله خاک و سرزمین کشور‌ها قلمداد می‌شود.

او در خصوص حضور مردم در تجمع گفت: مردم ما هم همیشه در میدان حضور داشته‌اند و مدافع نیرو‌های انقلابی، مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و مظلومان عالم به ویژه مردم غزه هستند و خواهند بود.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید