کد خبر:14037
پ
۱۴۰۳۰۳۰۱۰۹۵۱۱۳۱۰۷۳۰۱۰۴۸۱۴

شهید رئیسی برای حل مشکلات مکررا به مسئولان تذکر می‌‌داد

منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین مجلس گفت: شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می‌‌داد و در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم. حامد یزدیان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در حادثه بالگرد در استان آذربایجان شرقی را […]

منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین مجلس گفت: شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می‌‌داد و در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

حامد یزدیان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در حادثه بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شخصیت ایشان خاص بود و شهید آیت‌الله رئیسی هم از نظر شخصی و هم در بحث اجرایی و نوع عملکرد شخصیت خاص و منحصر به فردی داشت و شهادت ایشان و همراهانش ضایعه دردناکی است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی متقی، خودساخته و دارای اخلاق نیکوی اسلامی بود و می‌توان از ایشان به عنوان یک مسئول تراز در نظام جمهوری اسلامی نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت اجزائی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرده و گفت: ایشان فردی پرتلاش و پرکار بود و تجربه کار کردن در دو قوه مهم قضاییه و اجرائی کشور را داشت و با دقت نظر و صرف وقت زیاد به مسائل مختلف کشور رسیدگی می‌کرد، به طور مثال شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات اصفهان دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می‌‌داد و در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

یزدیان ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار پرتلاش بود به شکلی هنوز از سفرهای خارج از کشور برنگشته بودند، بلافاصله به مناطق و استان‌های مختلف کشور سفر  و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی می‌کردند و ما یک گوهر گرانقدر و فرصت مغتنم را در نظام جمهوری اسلامی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید شهید آیت‌الله رئیسی جایگاه عالی دارند و به سعادت ابدی رسید و عاقبت به خیری شامل حال ایشان شد اما کشور یک مهره ارزشمند را از دست داد.

یزدیان در پایان گفت: شهید رئیسی تربیت یافته مکتب امام بود و باید تلاش کنیم تا یکی دیگر از تربیت یافتگان مکتب امام سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد و بدون اینکه خللی در امور وارد شود، مسیر موفقیت کشور ادامه یابد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید