کد خبر:12536
پ
۱۷۱۰۹۰۶۷۹

سهم اصفهان در مولدسازی اموال دولت ۶۰ هزار میلیارد ریال است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: بر اساس قانون بودجه، سهم این استان در مولدسازی دارایی‌های دولت حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال لحاظ شده است. ناصر یارمحمدیان روز شنبه افزود: مولدسازی دارایی های دولت یکی از سیاست های اقتصادی دولت است که در زمان حاضر اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها متولی این امر […]

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: بر اساس قانون بودجه، سهم این استان در مولدسازی دارایی‌های دولت حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال لحاظ شده است.

ناصر یارمحمدیان روز شنبه افزود: مولدسازی دارایی های دولت یکی از سیاست های اقتصادی دولت است که در زمان حاضر اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها متولی این امر هستند.

به گفته وی، مولدسازی دارایی های دولت بهترین شیوه تامین مالی غیر تورمی و غیر رکودی در شرایط کنونی است.

وی ادامه داد: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار منابع حاصل از واگذاری دارایی های مازاد دولت بعنوان درآمدهای استانی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان اظهار داشت: تامین بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از این محل در کشور پیش بینی شده که سهم استان اصفهان نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این سهم را در استان محقق کنیم و مازاد درآمد هم بوجود آوریم.

طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده‌ یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، سال‌ها رها شده است و استفاده مطلوبی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد را شناسایی کند تا بهینه‌سازی شود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید