کد خبر:12796
پ
۱۲۳۷۴۹۵۲_۳۳۳

اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌های کشور است

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، گفت:چتر دولت نیز در سطح کلان و نیز استان‌ها در حوزه حمایتی و امیدآفرینی به‌عنوان پیشران توسعه است و در نمایشگاه اکسپو نیز تبدیل به موضوع و جریان شده است.  مسلم شجاعی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و […]

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، گفت:چتر دولت نیز در سطح کلان و نیز استان‌ها در حوزه حمایتی و امیدآفرینی به‌عنوان پیشران توسعه است و در نمایشگاه اکسپو نیز تبدیل به موضوع و جریان شده است.
 مسلم شجاعی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه در وزارت میراث‌فرهنگی این دوره ۴۷ موضوع کلیدی توسط وزیر احصاء شده که تعدادی از این موضوعات در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در برخی از موضوعات حوزه گردشگری خارجی باید با حاکمیت به جمع‌بندی برسیم و در این راستا دولت نیز ورود پیدا کرده است اما نیاز به رایزنی بیشتری بخصوص در حوزه ارز خارجی دارد.
او افزود: چتر دولت نیز در سطح کلان و نیز استان‌ها در حوزه حمایتی و امیدآفرینی به‌عنوان پیشران توسعه است و در نمایشگاه اکسپو نیز تبدیل به موضوع و جریان شده است.
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: بسیار خرسندیم که تنوع و تکثر صدای وزارت میراث‌فرهنگی نیز از بخش خصوصی بیرون می‌آید. شجاعی گفت: معتقدیم اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌ها است و انتظار داریم باقدرت و پرشتاب در حوزه گردشگری ورود پیدا کند.
شجاعی در مورد تعطیلی دو روز در هفته گفت: در این زمینه نیز باتوجه‌به گردشگری داخلی و استانی باید با آموزش‌وپرورش و وزارت علوم به نتیجه برسیم و سپس تعطیلی در این مجلس تصویب شود. 
منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید