کد خبر:2256
پ
۶۲۷۰۵۸۸۰
هم‌زمان با هفته دولت؛

۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی در تیران و کرون افتتاح می‌شود

فرماندار تیران و کرون از افتتاح و بهره‌برداری ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد. علی محمدی کیا اظهار کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۸۳ میلیارد […]

فرماندار تیران و کرون از افتتاح و بهره‌برداری ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی محمدی کیا اظهار کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از میان این تعداد پروژه هفته دولت ۱۵ مورد آن در حوزه روستایی و برای خدمت‌رسانی به مردم این بخش است، افزود:  تقاطع غیرهم سطح ورودی شرقی تیران به‌عنوان پروژه شاخص مدیریت شهری تیران افتتاح خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون گفت: پروژه احداث پل و زیرگذرهای آن به صورت مشترک توسط شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود که تقاطع غیر هم‌سطح آن توسط مدیریت شهری احداث و مابقی توسط راهداری و حمل و نقل احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی به عنوان پیشران اقتصادی تیران و کرون مطرح است، تصریح کرد: بیشترین پروژه مورد بهره‌برداری در این شهرستان عمدتاً مربوط به بخش کشاورزی بوده که در این هفته نیز ۳۰ گلخانه افتتاح می‌شود.

محمدی کیا ایمن‌سازی راه، برق رسانی، ایستگاه جمع‌آوری شیر و اقامتگاه گردشگری را از دیگر عناوین پروژه‌های مورد افتتاح در هفته دولت در تیران و کرون عنوان کرد و یادآور شد: CCUبیمارستان بهنیا تیران نیز در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بخش‌های دیگر این مرکز درمانی نیز در پی این افتتاحیه فعال خواهد شد.

وی همچنین به آغاز عملیات سه پروژه عمرانی در این هفته نیز اشاره کرد و گفت: برای این سه پروژه احداث مدرسه، دیوارکشی خانه بهداشت و گازرسانی در جاده تیران به سامان هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار تیران و کرون به دیگر برنامه‌های هفته دولت در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و کارکنان دولت در این هفته برگزار و دغدغه‌های آنان توسط مسئولان ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدی کیا همچنین به تجلیل از کارمندان و مدیران برتر شهرستان اشاره کرد و افزود: در این هفته بیش از ۱۰ مدیر و کارمند نمونه معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک ادارات و یگان‌های نظامی و انتظامی، تجلیل‌های مسئولان هیئت‌های مذهبی فعال در ایام محرم، شورای اداری و دیدار با خانواده شهدای دولت را از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان تیران و کرون اعلام کرد.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید