کد خبر:2503
پ
IMG_20230831_112738_842

۱۲ هزار طرح عمرانی در روستاهای استان اصفهان اجرا شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.  دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، افزود: این تعداد طرح با […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.

 دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، افزود: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال اجرا شده که نشانه توجه دولت به روستاها است.

دکتر زینلیان اظهار داشت: اجرای این تعداد طرح در روستاهای استان اتفاق بسیار خوبی است که می تواند زمینه ساز مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها باشد.

وی تاکید کرد: مهاجرت معکوس در برخی روستاهای استان در حال شکل گیری است و امروز مردم می دانند زندگی روستایی علاوه بر صفا و صمیمیت در کنار آن رفاه و آسایش بیشتری هم دارد .

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید