کد خبر:8084
پ
۱۷۰۸۸۵۹۰۴

«گیتی‌پسند» در آستانه قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی در فوتسال ایران

«گیتی پسند» با پیروزی در بازی فردا مقابل «فولاد زرند ایرانیان» در صورت توقف «مس سونگون» در مصاف با «آنا صنعت پاسارگاد قم» پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران می‌شود. هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا، پنج شنبه، پنج بهمن ماه در شهرهای مختلف پیگیری […]

«گیتی پسند» با پیروزی در بازی فردا مقابل «فولاد زرند ایرانیان» در صورت توقف «مس سونگون» در مصاف با «آنا صنعت پاسارگاد قم» پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران می‌شود.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا، پنج شنبه، پنج بهمن ماه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در مهمترین دیدار این هفته «گیتی پسند اصفهان» از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم فوتسال «فولاد زرند ایرانیان» است.

شاگردان محمد کشاورز که با کسب چهار امتیاز از ۶ دیدار پیش رو قهرمان فوتسال ایران لقب می‌گیرند در صورت کسب سه امتیاز دیدار فردا مقابل فولاد زرند و توقف «مس سونگون» مقابل «آنا صنعت پاسارگاد قم»، پنجشنبه در اصفهان و در پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، جشن قهرمانی خواهند گرفت.

گیتی پسند در صورت پیروزی در بازی فردا حتی با بُرد مس سونگون این فرصت را دارد که تنها با کسب یک امتیاز دیگر در ادامه لیگ برتر مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ فوتسال ایران را جشن بگیرند.

گیتی پسند پس از پیروزی ارزشمند چهار بر سه در هفته قبل که مقابل «سفیر گفتمان» با گل های محمد درخشانی و محمدکریمی (هر کدام ۲ گل) به دست آمد، تمرینات منظمی را در اصفهان پیگری کرده و آماده دیدار با فرداست.

تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال مردان ایران، در دیدار رفت با نتیجه سه بر یک «فولاد زرند» را شکست داده است.

مس سونگون پنجشنبه این هفته میزبان آنا صنعت پاسارگاد قم است و با توجه به تساوی چهار بر چهار ۲ تیم در دور رفت رقابت‌ها احتمال توقف و حتی شکست «مس سونگون» در دیدار فردا وجود دارد.

آنا صنعت با حضور بازیکنانی مانند علیرضا وفایی و شهاب بشری دوست می تواند برای هر تیمی مشکل آفرین باشد. علیرضا وفایی در دور رفت در قم موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه مس، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها، کند.

آنا صنعت تنها تیمی است که موفق شده از گیتی پسند امتیاز بگیرد و در هفته دهم دور رفت رقابت‌ها با تک گل امیر حمزه صدیق زاده صدرنشین رقابت ها را متوقف کند.

«آنا صنعت پاسارگاد قم» هم‌اکنون با ۳۱ امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر بالاتر از «فرش آرا» و در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و مصمم است بازی خوبی مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها انجام دهد.

در سوی دیگر رقابت‌های فردا، هرچند به نظر می رسد گیتی پسند بازی ساده‌تری نسبت به مس سونگون پیش رو دارد ولی نباید فراموش کرد، فولاد زرند ایرانیان نخستین تیمی بود که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور مس سونگون را با تساوی یک بر یک متوقف کرد و پایه گذار صدرنشینی تیم اصفهانی در لیگ برتر شد.

«فولاد زرند ایرانیان» هم‌اکنون با ۱۹ امتیاز و تفاضل‌ گل منفی ۱۱ در رده یازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و هرچند با خطر سقوط مواجه نیست ولی بدون تردید برای صعود در جدول، فردا با تمام توان مقابل تیم اصفهانی ظاهر خواهد شد.

به هر حال تیم «گیتی پسند اصفهان» چه فردا به قهرمانی زودهنگام لیگ برتر برسد و یا در دیگر بازی‌های پیش رو به این مهم دست یابد، بدون تردید فصل رویایی را در تاریخ لیگ برتر فوتسال کشور ثبت خواهد کرد.

«گیتی پسند» تا اینجای رقابت‌ها تنها تیم بدون شکست لیگ باقی مانده و با ۱۹ برد و یک تساوی در حال ثبت یک رکورد تاریخی در فوتسال ایران است. حتما یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ برتر امسال جوانگرایی در سایه نگاه فنی سرمربی این تیم محمد کشاورز است.

تیم فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» امسال با چهره جوان‌شده پا به لیگ برتر گذاشت و در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد که این تیم در هفته بیستم بتواند با فاصله ۱۴ امتیازی از تیم «مس سونگون»، قهرمان سال گذشته، در رده اول قرار بگیرد، به این مهم دست یافت.

گیتی‌پسند در این فصل اتکا به تک‌ ستاره‌ها را کنار گذاشت و با تیمی یکدست روانه مسابقات شد و هم اکنون بازیکنان فعلی این تیم که بیشترشان جوان هستند، هشت نفر از بازیکنان تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد که رکورد بی نظیری از جهت حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال محسوب می شود.

نگاه فنی کشاورز به بازیکنانش در انتخاب ۸ بازیکن «گیتی پسند» برای عضویت در تیم ملی موثر بوده است و شایستگی های فنی این سرمربی باعث شد، هیات مدیره باشگاه ۲ روز پیش به اتفاق آرا محمد کشاورز را به عنوان سرمربی برای سال آینده ابقا کنند.

بر اساس اعلام باشگاه «گیتی پسند اصفهان» تماشای دیدار تیم‌های «گیتی پسند اصفهان» و «فولاد زرند ایرانیان» برای علاقمندان به فوتسال رایگان خواهد بود.

اصفهان از قطب های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است، دوشنبه هفته جاری نیز تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» نیز سه بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌است. این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید