کد خبر:8575
پ
۲۰۴۶۷۲
همزمان با دهه فجر

پنج واحد تولیدی و صنعتی در اصفهان افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پنج واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. شاهین آذری روز پنجشنبه افزود: برای بهره برداری از این طرح های صنعتی تولیدی افزون بر ۱۱۶ هزار و ۱۰ میلیارد ریال در بخش خصوصی سرمایه گذاری شده […]

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پنج واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شاهین آذری روز پنجشنبه افزود: برای بهره برداری از این طرح های صنعتی تولیدی افزون بر ۱۱۶ هزار و ۱۰ میلیارد ریال در بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح و بهره برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای ۹۷۸ نفر در استان فراهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل صمت اصفهان اظهار داشت: طرح‌های یاد شده در شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، شاهین شهر و میمه، نایین و کوهپایه افتتاح می‌شود.

به گفته وی، این طرح‌ها در زمینه تولید انواع نخ پنبه ای، جعبه مقوایی چند لایه با روکش آلومینیوم، الیاف استیپل پلی استر، کاشی ساختمانی و کاشی ضد سایش است.

بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان اصفهان وجود داشت که از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۳۷۶ واحد کوچک و بزرگ به چرخه تولید بازگشت.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید