کد خبر:5545
پ
۴۶۹۲۳۶۸
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

هافبک تیم ملی فرانسه غایب بازی با سپاهان

هافبک فرانسوی الاتحاد عربستان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان اصفهان بازی کند. تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات خود را برای بازی با نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در حالی ادامه می‌دهد که شرایط این تیم در جدول گروه C همچنان تحت تأثیر حکم کمیته انضباطی AFC است. کنفدراسیون فوتبال […]

هافبک فرانسوی الاتحاد عربستان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان اصفهان بازی کند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات خود را برای بازی با نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در حالی ادامه می‌دهد که شرایط این تیم در جدول گروه C همچنان تحت تأثیر حکم کمیته انضباطی AFC است. کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی رفت سپاهان با الاتحاد را به دلیل تخلفات باشگاه اصفهانی سه بر صفر به سود نماینده عربستان اعلام کرد.

همچنین کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دفاعیات این باشگاه را نپذیرفت تا این تیم در حال حاضر با ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. سپاهان برای صعود از این گروه چاره‌ای جز پیروزی مقابل دو رقیب آینده خود ندارد تا شانس صعود به مرحله حذفی اش را افزایش دهد.

سپاهان پس از بازی با نیروی هوایی عراق در تهران باید بدون معطلی راهی ریاض شود تا خود را برای بازی برگشت مقابل کریم بنزما و هم تیمی‌هایش آماده کند. الاتحاد در حالی با سپاهان بازی خواهد کرد که اردوی این تیم تحت تأثیر مصدومیت «انگولو کانته» قرار گرفته است. هافبک تیم ملی فرانسه به دلیل اسیب دیدگی تا سه هفته دیگر نمی‌تواند بازی کند تا اینگونه دیدار با سپاهان در ACL۲۰۲۳ را از دست بدهد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان به ترتیب ششم و سیزدهم آذرماه به مصاف نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان خواهد رفت.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید