کد خبر:3750
پ
۴۶۸۱۳۵۵
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

نیازمند: برای رویارویی با بازیکنان الاتحاد هیجان زده هستم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم الاتحاد بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و برای رویایی با آن ها هیجان زده هستم.  پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان بیان کرد: برای بازی فردا هیجان زده هستم. برگزاری رقابت‌ها در چنین سطحی می‌تواند هم برای […]

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم الاتحاد بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و برای رویایی با آن ها هیجان زده هستم.

 پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان بیان کرد: برای بازی فردا هیجان زده هستم. برگزاری رقابت‌ها در چنین سطحی می‌تواند هم برای ما هم برای سایر بازیکنان جوان تیم بسیار مفید باشد.

او ادامه داد: از آمادگی بالایی برخورداریم و فردا با حداکثر توان خود پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت. مسلماً بازی راحتی مقابل الاتحاد نداریم ولی امکان پیروزی در این بازی را داریم. سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با رویارویی با ستارگان الاتحاد گفت: تیم‌های عربستانی با بازیکنانی که دارند می‌توانند با تیم‌های بزرگ اروپایی رقابت کنند. فردا اگر تیم باشیم در میدان فرقی نمی‌کند چه بازیکن و چه حریفی روبه روی ما خواهد بود. باورمان این است که باید پله به پله جلو برویم و امیدوارم پیروز از زمین خارج شویم.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید