کد خبر:8959
پ
۱۷۰۹۲۲۹۵۹

نبرد حساس تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر هندبال برای صدرنشینی

تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «نیروی زمینی شهید شاملی» کازرون به عنوان تیم های دوم و سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فردا (جمعه) در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم اصفهانی امیدوار است با شکست میزبان در صورت توقف یا شکست احتمالی مس کرمان صدرنشین جدول رقابت‌ها شود. تیم هندبال گیتی پسند اصفهان فردا […]

تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «نیروی زمینی شهید شاملی» کازرون به عنوان تیم های دوم و سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فردا (جمعه) در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم اصفهانی امیدوار است با شکست میزبان در صورت توقف یا شکست احتمالی مس کرمان صدرنشین جدول رقابت‌ها شود.

تیم هندبال گیتی پسند اصفهان فردا جمعه از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در کازرون به‌ مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی این شهر، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال کشور می رود.

گیتی پسند اصفهان هم اکنون بدون باخت و با هفت بُرد از هشت بازی ۱۵ امتیازی است و در رده دوم جدول و در فاصله یک امتیازی مس کرمان صدرنشین قرار دارد و تیم شهید شاملی کازرون با هفت برد و یک باخت ۱۴ امتیازی است و در رده سوم جدول رقابت ها قرار دارد.

شاگردان کیوان صادقی برای تداوم بالانشینی و عبور از مس کرمان، امیدوارند فردا در کازرون تیم خوب نیروی زمینی شهید شاملی را از پیش‌رو بردارند تا درصورت توقف یا شکست احتمالی مس کرمان، جایگاه این تیم را در صدر جدول تصاحب کنند.

نبرد فردا برای تیم اصفهانی یک جدال سخت و مهم و یکی از سه فینال سخت گیتی‌ پسند در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌ها است و این تیم کار دشواری در دیدار فردا دارد، چرا که شاگردان کیوان صادقی فرصت کمی برای ریکاوری داشتند.

بدون تردید شاگردان کیوان صادقی در دیدار فردا بازی به مراتب سخت تری نسبت به بازی مقابل «سپاهان نوین» پیش رو دارند و کسب امتیاز در بازی فردای می‌تواند برای تیم اصفهانی تضمین کننده قرار گرفتن در بین بالانشینان جدول باشد.

تیم هندبال گیتی‌ پسند، پس از جدال فردا با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال، باید ۲ دیدار سرنوشت ساز دیگر نیز تا پایان نیم فصل با «سپاهان اصفهان» و «مس کرمان» انجام دهد که می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی نیم فصل و یا حتی پایان فصل را مشخص کند.

 

 

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید