کد خبر:9012
پ
۱۴۰۰۰۴۱۰۰۰۰۸۱۲_Test_PhotoN
رییس قوه قضائیه:

مردم اصفهان برای استقرار نظام انقلاب اسلامی کمک شایانی کردند

رییس قوه قضائیه گفت: مردم اصفهان برای استقرار نظام انقلاب اسلامی کمک شایانی کردند. حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در میدان نقش جهان اصفهان اظهار کرد: از اینکه در جمع مردم اصفهان حضور دارم بسیار خرسندم. وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: ماه رجب […]

رییس قوه قضائیه گفت: مردم اصفهان برای استقرار نظام انقلاب اسلامی کمک شایانی کردند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در میدان نقش جهان اصفهان اظهار کرد: از اینکه در جمع مردم اصفهان حضور دارم بسیار خرسندم.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: ماه رجب ماه ریزش‌های رحمت الهی و ماهی که در آن خدا را به بزرگی یاد کردیم و هزار مرتبه لا اله الا الله گفتیم و هر روز استغفار گفتیم و از خدای بزرگ همه خوبی‌های دنیا و آخرت را مسئلت داشتیم و از خداوند بزرگ خواستیم همه بدی‌ها را از ما دور کند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این دو ماه خود را منزه کنیم تا با فکری شایسته وارد ماه مهمانی خدا شویم.

وی گفت: مردم شهید پرور، انقلابی و متدین، علما و سرداران بزرگ اصفهان همواره در همه حماسه‌ها پیشتاز بوده‌اند، امام را همراهی کردند، حکومت نظامی را تحمل کردند و برای استقرار نظام کمک شایانی کردند.

تکمیل می‌شود….

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید