کد خبر:6309
پ
۱۷۰۸۰۰۹۴۵

مردان والیبال نشسته سپاهان آماده حضور در مرحله دوم مسابقات کشوری شدند

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال نشسته مردان سپاهان پیش از اعزام به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور در مجموعه صفاییه برگزار شد تا نفرات این تیم با آمادگی کامل رهسپار رقابت‌ها شوند. روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز شنبه اعلام کرد: اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نشسته مردان سپاهان که یک هفته و […]

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال نشسته مردان سپاهان پیش از اعزام به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور در مجموعه صفاییه برگزار شد تا نفرات این تیم با آمادگی کامل رهسپار رقابت‌ها شوند.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز شنبه اعلام کرد: اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نشسته مردان سپاهان که یک هفته و با هدف بررسی تاکتیک‌های مسابقه و آمادگی جسمانی بازیکنان در کمپ صفاییه برگزار شده بود، شب گذشته و با همراهی علی قاسمی، مدیر ورزش قهرمانی باشگاه در کنار بازیکنان و کادرفنی به پایان رسید.

مردان والیبال نشسته سپاهان در مرحله اول این مسابقات، با کسب چهار پیروزی متوالی حضور مقتدرانه‌ای داشتند و از روز دوشنبه و در چارچوب مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه و به میزبانی بهشهر مازندران برگزار خواهد شد.

 

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید