کد خبر:7195
پ
۱۲۱۷۰۹۱۸_۵۴۹

مدیرعامل باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی قصاص قبل از جنایت می کند/تماس مدیرعامل کارخانه مورایس را نگه داشت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: موضوعی که باعث ماندن آقای مورایس شد، تماس مدیرعامل کارخانه، طیب‌نیا، بود. او اعتقاد دارد که مورایس جدا از سپاهان می‌‎‌تواند به فوتبال کشور کمک کند. منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره رای کمیته انضباطی برای محرومیت بازیکنان تیم، اظهارداشت: در حال انجام قصاص قبل از جنایت هستند؛ بازیکن را در […]

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: موضوعی که باعث ماندن آقای مورایس شد، تماس مدیرعامل کارخانه، طیب‌نیا، بود. او اعتقاد دارد که مورایس جدا از سپاهان می‌‎‌تواند به فوتبال کشور کمک کند.
منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره رای کمیته انضباطی برای محرومیت بازیکنان تیم، اظهارداشت: در حال انجام قصاص قبل از جنایت هستند؛ بازیکن را در فصل جاری از بازی کردن محروم می‌کنند با این ایراد که در قرارداد فصل بعد سقف رعایت نشده است.

وی افزود: اصولا اگر مجازاتی باید تعیین می‌شد، بازیکنان بایستی برای فصل آتی محروم می‌شدند نه فصل جاری. این موضوع حرف و حدیث فراوان دارد و ما نمی‌توانیم سرمربی را توجیه کنیم چون تاکنون با چنین موضوعی برخورد نداشته‌است.

نیکفر درباره ماندن مورایس در سپاهان هم گفت: موضوعی که باعث ماندن آقای مورایس شد، تماس مدیرعامل کارخانه، طیب‌نیا، بود. او اعتقاد دارد که مورایس جدا از سپاهان می‌‎‌تواند به فوتبال کشور کمک کند. من با مورایس تماس گرفتم و نظر مدیرعامل کارخانه و مردم اصفهان را که خواهان ماندن او هستند گفتم. پس از آن قرار شد خواسته او برای خروج پنج بازیکن و خرید سه بازیکن جدید توسط باشگاه اجرا شود، من هم قول مثبت دادم و قبول کرد که ادامه بدهد.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید