کد خبر:7490
پ
۱۲۱۸۲۶۵۰_۱۰۳

عقیلی: پاسور چادرملو روند بازی را تغییر داد

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند معتقد است علاوه براینکه بازیکنانش نتوانستند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند، پاسور چادرملو نیز روند بازی را تغییر داد.  هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با برتری سه بر یک چادرملو اردکان مقابل گیتی پسند در اصفهان به پایان رسید. سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در […]

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند معتقد است علاوه براینکه بازیکنانش نتوانستند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند، پاسور چادرملو نیز روند بازی را تغییر داد.
 هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با برتری سه بر یک چادرملو اردکان مقابل گیتی پسند در اصفهان به پایان رسید.
سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در خصوص این بازی اظهارداشت: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنانم نتوانستند آن چیز که خواسته ما بود و در تمرینات انجام دادیم را در زمین اجرا کند.
وی افزود: پاسور اول چادرملو روند بازی را برای ما دچار مشکل کرد و نتوانستیم نتیجه لازم بگیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

چادرملو با حواشی برد

محمدرضا مشیدی بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند نیز گفت: بازی بسیار پایاپایی بود و دو تیم خیلی نزدیک  پیش رفتند، اما در امتیازات حساس داور به کمک تیم حریف آمد.
وی ادامه داد: البته ما از توپ برگشتی به خوبی استفاده نکردیم و تیم‌ چادرملو با حواشی که ایجاد کرد به هر نحوی توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید