کد خبر:3960
پ
۱۴۰۱۰۷۱۶۰۰۰۱۸۳۶۳۸۰۰۸۲۶۱۳۰۹۱۴۶۳۶۹_۸۴۴۲۱_PhotoN

سبزپوشان حریم نظم و امنیت مقابل برهم زنندگان امنیت جامعه ایستاده‌اند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت:سبزپوشان حریم نظم و امنیت، در گرفتن حق مردم مظهر مهر و محبت و در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور مقتدر هستند.  علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بزرگ‌ترین وظیفه نیروی مقتدر انتظامی جمهوری […]

فرماندار شهرستان دهاقان گفت:سبزپوشان حریم نظم و امنیت، در گرفتن حق مردم مظهر مهر و محبت و در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور مقتدر هستند.

 علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بزرگ‌ترین وظیفه نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران حفظ نظم و امنیت است، این وظیفه تا کنون به خوبی توسط کارکنان خدوم این نیرو انجام شده است.

وی با بیان این‌که بسیاری از مأموریت های نیروی انتظامی برای مردم ناشناخته است عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی باید خدمات و دستاوردهای نیروی انتظامی در همه بخش‌ها برای مردم تبیین شود.

جمشیدیان با تأکید بر این‌که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است گفت: امروزه کسی نمی‌تواند به کشور ما و همسایه‌هایمان حتی نگاه چپی داشته باشد، این اقتدار به برکت خون شهدا و رشادت‌های سربازان ولایت است.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: نقش فراجا در تأمین امنیت بسیار پررنگ است و نیروهای ساعی انتظامی در سراسر کشور نشان داده‌اند که در برقراری نظم و امنیت با کسی شوخی ندارند و مقابل برهم زنندگان امنیت جامعه خواهند ایستاد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی باید نیروی انتظامی و یگان‌های وابسته به این نیرو را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

جمشیدیان با بیان این‌که امنیت یک نعمت ارزشمند است ادامه داد: سبزپوشان حریم نظم و امنیت، در گرفتن حق مردم مظهر مهر و محبت و در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور مقتدر هستند و دائما بدون خستگی در حال تلاش هستند.

فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر وجود بصیرت در میان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تمامی نیروهای مسلح با وحدت تمام در حال خدمت هستند و چند گانگی در بین آن‌ها وجود ندارد.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی داشته است تصریح کرد: دشمنان سال گذشته برای تضعیف این نیرو و رسیدن به اهداف شوم خود فتنه‌ای را ایجاد کردند ولی به لطف خداوند متعال و رشادت نیروهای جان بر کف ولایت و بصیرت مردم فتنه در کمترین زمان خنثی شد.

جمشدیان در پایان ضمن تقدیر از خدمات پرسنل نیروی انتظامی در سطح شهرستان دهاقان گفت:  با توجه به ارزیابی‌های کشوری و استانی، نیروی انتظامی شهرستان به خوبی وظایف خود را انجام داده و فعالیت این نیرو در شهرستان مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید