کد خبر:2878
پ
photo_2023-09-09_00-08-06
با حضور معاون استاندار اصفهان؛

سامانه پایش منابع و مصارف آب استان اصفهان افتتاح شد

سامانه پایش برخط داده‌های کمی و کیفی منابع و مصارف آب استان اصفهان در شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افتتاح شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این افتتاحیه گفت: به همت آب منطقه‌ای اصفهان، طرح سامانه پایش منابع و مصارف آب حوضه زاینده‌رود رونمایی شد. در ادامه نیز مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان […]

سامانه پایش برخط داده‌های کمی و کیفی منابع و مصارف آب استان اصفهان در شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این افتتاحیه گفت: به همت آب منطقه‌ای اصفهان، طرح سامانه پایش منابع و مصارف آب حوضه زاینده‌رود رونمایی شد.
در ادامه نیز مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان قادر است در بخش تخصصی نسبت به طراحی مدل‌های تحلیلی مبتنی بر داده‌ها و فرآیندهای لازم، یکپارچه‌سازی داده‌ها، سامانه جامع تولید و گردش اطلاعات و استقرار داشبوردهای مدیریتی و تخصصی از طریق این سامانه اقدام کند.
ساسانی افزود: مصارف آب در بخش صنعت و در بخش شرب با مانیتورینگ سامانه چم آسمان و همچنین خط انتقال یزد به صورت برخط پایش می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان عنوان کرد: در بخش مصارف کشاورزی سه شبکه مدرن نکوآباد آبشار و رودشتین به ادوات برخط ثبت جریان مجهز و در حال حاضر در مرحله کالیبراسیون و صحت سنجی نتایج بوده و اطلاعات آب تحویلی به هر کدام از شبکه‌ها به صورت برخط قابل رصد و پایش است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید