کد خبر:7914
پ
۴۸۱۷۱۷۲
رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

تندباد و بارش برف و باران مناطقی از اصفهان را دربرمی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج ناپایدار از روز دوشنبه ۲ بهمن خبرداد و گفت: احتمال وقوع تندباد و بارش پراکنده برف و باران در مناطقی از استان وجود دارد. لیلا امینی اظهار داشت: از اواسط روز دوشنبه تا اواخر چهارشنبه (دوم تا چهارم بهمن ماه) به سبب فعالیت امواج […]

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج ناپایدار از روز دوشنبه ۲ بهمن خبرداد و گفت: احتمال وقوع تندباد و بارش پراکنده برف و باران در مناطقی از استان وجود دارد.

لیلا امینی اظهار داشت: از اواسط روز دوشنبه تا اواخر چهارشنبه (دوم تا چهارم بهمن ماه) به سبب فعالیت امواج وقوع ناپایداری‌هایی به صورت ابرناکی، وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق غرب و جنوب استان بارش پراکنده برف و باران و مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نیز بر اثر گذر موجی ضعیف از روی استان در بیشتر مناطق افزایش ابر و گاهی وزش باد را انتظار داریم.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از بعد از ظهر فردا یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه نیز جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود که این شرایط در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلان‌شهر اصفهان با افزایش غلظت آلاینده‌ها و غبار محلی و نیز کاهش کیفیت هوا همراه است.

امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

به گفته وی، بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید