کد خبر:9460
پ
۱۷۰۹۴۳۲۲۹

تشکیل ستاد بازی‌های المپیک پاریس در اداره کل ورزش و جوانان اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان از تشکیل ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اداره کل این استان با هدف بهبود شرایط و افزایش کسب سهمیه ورزشکاران این خطه خبر داد.  جواد محمدی، یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف هنوز شانس کسب سهمیه دارند و ما از آنان حمایت می‌کنیم. […]

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان از تشکیل ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اداره کل این استان با هدف بهبود شرایط و افزایش کسب سهمیه ورزشکاران این خطه خبر داد.

 جواد محمدی، یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف هنوز شانس کسب سهمیه دارند و ما از آنان حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه المپیک بالاترین سطح یک رویداد ورزشی به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این ارتباط هماهنگی‌ و پیگیری‌های لازم را در دستور کار داریم تا بتوانیم نفرات بیشتری در کاروان نهایی اعزامی به پاریس داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی هانگژو عملکرد خوبی داشتند، اظهار داشت: ۵۴ نماینده از این دیار و ۲ برابر سرانه استان‌ها در کشور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شرکت کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: حدود ۲ سال قبل حدود ۲۵۶ پروژه بلاتکلیف داشتیم که این تعداد ۱۴۰ پروژه راکد و ۱۲۶ پروژه نیمه‌تمام بود.

وی ادامه داد: جذب اعتبار برای این پروژه ها در مدت اخیر بطور جدی در دستور کار ما بوده است و یک سال اخیر بالغ بر ۵۰ پروژه به سرانجام رسید، همچنین ۲۴ پروژه همزمان با دهه فجر امسال افتتاح شد.

به گفته او درگاه صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این استان تا به امروز بیش از ۲ هزار درخواست داشته است که آمار چشمگیری به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۳۴ هیات ورزشی در استان سرپرست داشت و تا کنون ۲۴ مجمع انتخاباتی برای معرفی روسای هیات برگزار کرده‌ایم و تعداد باقی مانده نیز در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه احداث خانه‌های جوان از جمله اهداف این نهاد است، افزود: بر همین اساس در نیمه اول سال آینده هشت خانه در شهرستان‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ سازمان‌ مردم‌ نهاد حوزه جوانان در این استان فعالیت دارند و توجه به برنامه‌های حوزه جوانان را نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در باره اعزام شماری از کارکنان این نهاد به جام ملت های آسیا به میزبانی قطر نیز اظهار داشت: ما نقشی در اعزام نداشتیم، اما به شرط رعایت تشریفات اداری ممانعتی برای حضور آنان در قطر وجود نداشت.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنج تا ۲۱ مرداد سال آینده (۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست) و پارالمپیک هم هفت تا ۱۸ شهریور(۲۸ آگوست تا هشت سپتامبر) همان سال برگزار خواهد شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید