کد خبر:2724
پ
۱۴۰۲۰۶۱۰۰۹۲۵۴۷۴۶۰۲۸۲۶۶۰۹۴

تراکم زائران اصفهانی در مرز مهران شکسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان روز شنبه گذشته با موج بازگشت زائرین به کشور مواجه بودیم، گفت: در حال حاضر شرایط مرز مهران عادی است و تجمعی از زائران در این مرز وجود ندارد.   فرزاد دادخواه درخصوص اقدامات انجام شده پیرامون تسهیل شرایط بازگشت زائرین اربعین اظهار داشت: […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان روز شنبه گذشته با موج بازگشت زائرین به کشور مواجه بودیم، گفت: در حال حاضر شرایط مرز مهران عادی است و تجمعی از زائران در این مرز وجود ندارد.

 

فرزاد دادخواه درخصوص اقدامات انجام شده پیرامون تسهیل شرایط بازگشت زائرین اربعین اظهار داشت: همچنان شاهد اعزام و بازگشت زائرین اربعین هستیم و از روز ۲۴ مرداد ماه تاکنون آمار زائرین اعزام شده از مرز ۱۱۰ هزار نفر گذشته که این میزان زائر با بیش از ۳۳ هزار و ۷۲۹ ناوگان اتوبوس سفر اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ۳۲۰ ناوگان اتوبوس به مرزهای کشور اعزام شده‌اند، افزود: زائرین اربعین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در این مدت بیش از ۴۲ هزار زائر اصفهانی به کشور بازگشته و به اصفهان منتقل شده‌اند، بیان کرد: این میزان از زائرین با بیش از هزار و ۵۰۰ ناوگان سفر به اصفهان منتقل شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان روز شنبه گذشته با موج بازگشت زائرین به کشور مواجه بودیم، گفت: عملیات انتقال زائرین به اصفهان با ۱۹۵ دستگاه اتوبوس انجام می‌شد که روز شنبه گذشته ۳۲۰ دستگاه دیگر به مرزهای کشور اعزام شدند و قرار است امروز ۲۹۴ ناوگان دیگر به مرزهای کشور اعزام شوند که از این تعداد ۲۶۲ ناوگان راهی مرز مهران و مابقی به سایر مرزها اعزام می‌شوند.

دادخواه با اشاره به خدمات‌دهی به زائران غیر ایرانی و غیر اصفهانی گفت: استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد و طبیعتاً به زائرین استان‌های همجوار سرویس‌دهی خواهیم داشت و در مرز امکان تفکیک زائران وجود ندارد. از طرفی تعداد ناوگان اصفهان در مرز بیش از استان‌های مجاور ست و زائران این استان‌ها از ناوگان اصفهان برای بازگشت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: زائران پاکستانی در اصفهان مستقر بوده و به مرز انتقال داده می‌شدند و به همین دلیل در زمان برگشت نیز به استان منتقل خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط مرز مهران عادی است و تجمعی از زائران در این مرز وجود ندارد و ناوگان‌ها بلافاصله پس از مستقر شدن در مرز، زائران را سوار می‌کنند، همچنین خوشبختانه در پایانه‌های استان نیز شرایط خوبی حاکم است و با تراکم مسافر مواجه نیستیم.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید