کد خبر:1889
پ
۱۴۰۱۱۱۲۳۰۰۰۱۲۹_Test_PhotoN

بهره‌برداری از ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد. مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه، ۵۵ پروژه در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، ۴۹ طرح در بخش تولیدات گیاهی، ۱۴ پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، ۹ طرح در بخش تعاون روستایی و ۷ طرح در بخش دام و طیور و آبزیان است.

مرادمند اضافه کرد: همچنین ۷ طرح در زمینه عشایر، ۵ طرح در بخش تحقیقات کشاورزی، یک طرح در بخش دامپزشکی و یک پروژه مرتبط با صنایع کشاورزی از دیگر طرح‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۵۶۷ نفر و تثبیت اشتغال بیش از ۲۳۲ نفر فراهم خواهد شد و ۵ هزار و ۷۹۷ خانوار بهره‌بردار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: سهم آورده بخش خصوصی در اجرای این طرح‌ها بسیار پررنگ است و نشان‌دهنده استقبال چشمگیر بخش خصوصی از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است، توزیع شهرستانی پروژه‌ها به خوبی انجام شده و شهرستان‌های مختلف استان از برکات اجرای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید