کد خبر:3240
پ
سپاهان
پیشکسوت و کارشناس فوتبال:

بهبود وضعیت روحی سپاهان تا قبل از مسابقه با الاتحاد عربستان ضروریست

ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال گفت: تیم سپاهان تا قبل از مسابقه با الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا باید وضعیت روحی روانی خود را ارتقا دهد و بهبود ببخشد. محمد بَرزمِهری روز سه شنبه در باره مسابقه دیشب تیم‌های نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا […]

ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال گفت: تیم سپاهان تا قبل از مسابقه با الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا باید وضعیت روحی روانی خود را ارتقا دهد و بهبود ببخشد.

محمد بَرزمِهری روز سه شنبه در باره مسابقه دیشب تیم‌های نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: به نظر می‌رسد به دلیل اتفاقات اخیر و جریمه‌های متعدد کمیته انضباطی علیه سپاهان، بازیکنان این تیم از لحاظ روحی شرایط مناسب و تمرکز مناسب نداشتند، اما تا مسابقه با تیم قدرتمند الاتحاد عربستان زمان مناسبی باقیست و می‌توان شرایط را بهبود بخشید.

وی اضافه کرد: سپاهان در نیمه نخست در مقایسه با ۴۵ دقیقه دوم نمایش بهتری داشت اما بازی دفاعی در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی مطلوب نبود و به دریافت گل منجر شد.

این کارشناس اصفهانی با بیان اینکه بهترین دفاع، حمله است اما این مهم از سوی سپاهان رعایت نشد، ادامه داد: سپاهان باید عراق را با سه امتیاز کامل ترک می‌کرد اما شرایط به‌گونه ای دیگر رقم خورد و بازی برده با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

برزمهری با بیان اینکه انتظار بیشتری از خط دفاعی سپاهان در بازی دیشب داشتیم، گفت: بازیکنان تیم نیروی هوایی عراق در دقایقی به راحتی در زمین سپاهان جولان می‌دادند و چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه این تیم ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه جریمه‌های کمیته انضباطی علیه سپاهان به هیچ وجه خوشایند تیم نبوده است اما باید با بازیکنان صحبت شود تا در زمین با ناملایمات و مشکلات روحی روانی خود کنار بیایند و تاثیری بر عملکرد آنان نداشته باشد؛ اصل حرفه‌ای‌گری نیز همین است.

ملی پوش اسبق پیشکسوت فوتبال سپاهان با اشاره به مسابقه مهم ۱۰ مهر با الاتحاد تصریح کرد: هواداران در آن دیدار سرنوشت‌ساز و حساس باید با حضور فراگیر و پرشور در ورزشگاه نقش جهان و حمایت جانانه، بستر موفقیت زردپوشان اصفهانی را مهیا کنند.

تیم فوتبال سپاهان در آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته برابر نیروی هوایی عراق در اربیل به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید