کد خبر:1818
پ
۱۴۰۱۰۸۲۲۰۰۰۳۱۳۶۳۸۰۳۹۳۷۴۵۷۰۷۰۱۸۳۲_۵۷۱۳۸_PhotoN

برنامه‌ریزی برای ساخت چهارمین شهر جدید استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان برای حدود ۱٠٠ هزار واحد تأمین زمین شده و ۳٠ تا ۴٠ هزار واحد هم درچهارمین شهر جدید اصفهان در دستور کار است. علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان برای حدود ۱٠٠ هزار واحد تأمین زمین شده و ۳٠ تا ۴٠ هزار واحد هم درچهارمین شهر جدید اصفهان در دستور کار است.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار داشت: در ایـن طرح بـرای سـاخت ۴ میلیون مسکن در کشور برنامه‌ریزی شده کـه سـهم استان اصفهان حدود ۱۸۳ هزار مسکن شهری اسـت.

وی افزود: تعداد ثبت‌نامی‌های استان اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۴٠ هزار نفر بـوده که از این تعداد افزون بر ۱۴۸ هزار نفر حائز شـرایط هستند و بالغ بر ۱۲۱ هزار نفر تأیید نهایی شدند و تاکنون حدود ۴۳ هزار نفر افتتـاح حساب داشـته‌اند.

قاری‌قرآن بیان کرد: حدود ۶۵ هزار نفر از متقاضیان در شهرهای جدید یعنی بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۸۳ هزار نفر در شهرهای بالا و زیر ۱٠٠ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفـه ما تأمین زمین برای ساخت مسکن است، گفت: از ۱۴۸ هزار نفر متقاضیان حائز شرایطی که موظـف بـه تأمین زمین برای آن‌ها هستیم، برای حدود ۱٠٠ هزار واحد تأمین زمین شده و برای بین ۳٠ تـا ۴٠ هزار واحد هم ساخت چهارمین شـهر جدید در اصفهان در دستور کار اسـت.

وی تصریح کرد: در بهارسـتان ۵۶ هزار متقاضی واجد شـرایط داریم که زمین به حدود ۲۶ هزار واجد شرایط اختصاص پیدا می‌کند و ۳٠ هزار متقاضی باقی مانده  را به شهر چهارم منتقل می‌کنیم.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید