کد خبر:9908
پ
۱۹۸۴۶۳۴
فرماندار فریدونشهر:

بازگشایی محور کلوسه تا پایان بارش برف امکان‌پذیر نیست

فرماندار فریدونشهر گفت: در حال حاضر راه‌های شهرستان فریدونشهر با وجود بارش برف باز است، اما محور کلوسه در پشتکوه به علت برف و کولاک شدید مسدود شده است و کار بازگشایی آن تا پایان بارش برف امکان‌پذیر نیست. محمدجواد صفا با اشاره به اینکه بارش برف در شهرستان فریدونشهر از بعد از ظهر یکشنبه […]

فرماندار فریدونشهر گفت: در حال حاضر راه‌های شهرستان فریدونشهر با وجود بارش برف باز است، اما محور کلوسه در پشتکوه به علت برف و کولاک شدید مسدود شده است و کار بازگشایی آن تا پایان بارش برف امکان‌پذیر نیست.

محمدجواد صفا با اشاره به اینکه بارش برف در شهرستان فریدونشهر از بعد از ظهر یکشنبه ششم اسفند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون میزان بارش برف به ۳۰ سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: عملیات برف‌روبی توسط ۴۰ نیرو با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در ساعات اولیه آغاز شده است و تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

فرماندار فریدونشهر ادامه داد: در حال حاضر راه‌های شهرستان فریدونشهر با وجود بارش برف باز است، اما محور کلوسه در پشتکوه که به علت برف و کولاک شدید مسدود شده است و کار بازگشایی نیز تا پایان بارش برف امکان‌پذیر نیست.

صفا گفت: میزان بارش‌های سال زراعی در شهرستان فریدونشهر نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید