کد خبر:9845
پ
۱۷۰۸۹۹۶۸۷

بارش برف مسیر هفت روستای کلوسه در پشتکوه فریدون‌شهر را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل بارش‌های برف و باران شدید در ۲ روز گذشته، مسیر هفت روستای کلوسه در پشتکوه فریدون‌شهر مسدود شد. منصور شیشه‌فروش روز دوشنبه افزود: درحال حاضر راه‌های اصلی استان باز است و فقط محور روستای کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف مسدود شده است. وی افزود: […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل بارش‌های برف و باران شدید در ۲ روز گذشته، مسیر هفت روستای کلوسه در پشتکوه فریدون‌شهر مسدود شد.

منصور شیشه‌فروش روز دوشنبه افزود: درحال حاضر راه‌های اصلی استان باز است و فقط محور روستای کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف مسدود شده است.

وی افزود: هم‌اکنون در محورهای کوهپایه، نائین، جنوب استان به سمت شهرضا و سمیرم و نیز محورهای غرب، آزاد راه کاشان به اصفهان و محور نائین به اردستان بارش باران و برف داریم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: از مردم درخواست داریم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند اما اگر مجبور به تردد در مسیر های برف گیر و آزادراه‌ها هستند، مجهز به تجهیزات امداد زمستانی و زنجیر چرخ باشند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده در مناطق شرق و مرکزی استان با وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران، برف و لغزندگی جاده‌های شهری و روستایی مواجه باشیم.
شیشه‌فروش گفت: با توجه به بارش‌های ۲ روز اخیر جریان روان‌آب و سیلاب‌های محلی دور از انتظار نیست بر همین اساس مدیریت بحران استان آماده‌باش است.
وی اضافه کرد: دپوی نمک و شن در معابر شهری و روستایی و جاده‌ها، تجهیزات برف‌روبی و انواع ماشین‌آلات لازم در راهدارخانه‌ها، پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی مستقر شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۴۷۰ تیم امدادی و خدمت ثابت و سیار در مناطق در معرض خطر، محورهای جاده‌ای روستایی و شهری آماده‌باش هستند.
وی اضافه کرد: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار اورژانس، ۴۴ راهدارخانه ،۴۶ پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر و پاسگاه‌های پلیس راه و واحدهای خدمات شهری و آتش نشانی و شهرداری در پایگاه‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها استقرار پیدا کرده‌اند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید