کد خبر:3731
پ
۴۶۸۰۷۵۳

اولین اندیشکده ایثار و شهادت کشور راه‌اندازی شد

همزمان با هفته دفاع مقدس اولین اندیشکده ایثار و شهادت کشور توسط بسیج اساتید استان اصفهان راه‌اندازی شد.  اولین اندیشکده ایثار و شهادت کشور شامگاه شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط بسیج اساتید استان اصفهان راه‌اندازی شد. سردار محمد هاشم‌پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در این آئین اظهار داشت: دشمن از فرهنگ […]

همزمان با هفته دفاع مقدس اولین اندیشکده ایثار و شهادت کشور توسط بسیج اساتید استان اصفهان راه‌اندازی شد.

 اولین اندیشکده ایثار و شهادت کشور شامگاه شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط بسیج اساتید استان اصفهان راه‌اندازی شد.

سردار محمد هاشم‌پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در این آئین اظهار داشت: دشمن از فرهنگ دفاع مقدس می‌ترسد. اگر فرهنگ دفاع مقدس را پیش گرفتیم می‌توانیم موشک شهاب ۳، ماهواره‌بر و ماهواره و صنایع دفاعی مستحکم و دندان شکن تولید کنیم.

وی افزود: آمریکا ابرقدرت از لحاظ نظامی و تعداد نیرو است اما به دلیل فرهنگ دفاع مقدس جرأت نمی‌کند روبه‌روی ایران بایستد.

همچنین محمد باقری، رئیس بسیج اساتید استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: اندیشکده ایثار و شهادت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری خادمیاران گلستان شهدا و انجمن فرزندان شاهد و ایثارگر استان اصفهان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: همچنین دعوت می‌کنیم از همکاران و اساتید و همه همکارانی که در عرصه‌های مختلف ایثار و شهادت فعالیت‌های علمی و پژوهشی دارند با اندیشکده همکاری ویژه داشته باشند.

مهدی حاجیان، رئیس اندیشکده ایثار و شهادت نیز در این آئین با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر عدم توقف جامعه‌ای که فرهنگ ایثاروشهادت در آن نهادینه شود، اظهار داشت: فرهنگ لازمه تنفس یک جامعه است، اگر این هوا مملو از ایثار و شهادت باشد، پاک و مطهر به معنای واقعی کلمه و ممد و مفرح خواهد بود.

وی ادامه داد: شهادت بالاترین درجه ایثاراست. با کسب فرهنگ ایثاروشهادت است که ما توانسته‌ایم هم اکنون مدعی باشیم که انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی، امنیتی، علم، فرهنگ و بسیاری عرصه‌های دیگر صادراتی است.

رئیس اندیشکده ایثار و شهادت افزود: جلسات متعددی با خانواده‌های شهدا و ایثاگران، یادگاران ارزشمند دفاع مقدس و اساتید متجرب این عرصه داشته‌ایم، برنامه‌های مختلفی تدوین شده و درحال تشکیل کمیته‌های تخصصی این عرصه می‌باشیم بهمین جهت از کلیه صاحبنظران و اساتید بزرگوار تقاضا داریم ما را با نظرات و پیشنهادات خود همراهی کنند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید