کد خبر:6011
پ
۳۵۱۴۹۳۹
مدیر تاکسیرانی کاشان مطرح کرد؛

اجرای طرح «تاکسی کتاب» در کاشان

مدیر تاکسیرانی کاشان گفت: طرح «تاکسی کتاب» در شهر کاشان اجرا می‌شود. سعید آستانه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم اظهار داشت: بر این اساس طرح «تاکسی کتاب» در سطح شهر کاشان اجرا می‌شود. وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و […]

مدیر تاکسیرانی کاشان گفت: طرح «تاکسی کتاب» در شهر کاشان اجرا می‌شود.

سعید آستانه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم اظهار داشت: بر این اساس طرح «تاکسی کتاب» در سطح شهر کاشان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در ابتدا این طرح در تعدادی از تاکسی‌های درون شهری و برون شهری کاشان اجرا می‌شود و در صورتیکه متقاضیان اجرای این طرح افزایش یابد، آن‌را گسترش خواهیم داد.

مدیر تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه از پوستر این طرح با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر کاشان رونمایی شده است، تصریح کرد: به منظور رونق کتابخوانی از طریق این طرح ۲٠ دستگاه از ناوگان تاکسیرانی شهرداری کاشان به باکس و کتاب‌های قطع رُقعی با موضوع کودک و نوجوان، معرفی شهدا، مهارت‌های اجتماعی و شهروندی، شعر و ادبیات و کتاب با محوریت خانواده مجهز شد.

وی تاکید کرد: همزمان با اجرای این طرح در کاشان از سوی فروشگاه ساربوک به دوستداران و علاقه‌مندان کتاب، بن‌های تخفیف توسط رانندگان هدیه می‌شود.

آستانه تاکید کرد: مدیریت تاکسیرانی شهرداری کاشان از تمام ظرفیت خود در جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده می‌کند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید