کد خبر:13430
پ
۱۶۰۳۴۸۹
شهردار فلاورجان خبر داد

آغاز طرح پلاک‌کوبی هوشمند درختان فلاورجان

شهردار فلاورجان از آغاز طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع از درختان خبر داد. محمدعلی عزیزی از آغاز طرح پلاک‌کوبی هوشمند درختان شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان به صورت هوشمند (با کد QR) با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع […]

شهردار فلاورجان از آغاز طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع از درختان خبر داد.

محمدعلی عزیزی از آغاز طرح پلاک‌کوبی هوشمند درختان شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان به صورت هوشمند (با کد QR) با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع درختان است.

وی افزود: این طرح در راستای مدیریت بهینه درختان به صورت مکان‌مند تهیه می‌شود و شهروندان می‌توانند در محل درختان قرار گیرند و با استفاده از تبلت یا موبایل به اطلاعات درختان دسترسی داشته باشند.

شهردار فلاورجان ادامه داد: از مزایای شناسنامه‌دار شدن درختان جلوگیری از قطع غیرقانونی، مدیریت آنلاین بر درختان، اطلاعات توصیفی درختان از جمله مشخص شدن نوع، سن، وضعیت سلامت درخت، تعداد و انواع گونه‌های درختان، شناسایی آفات و بیماری‌های گیاهی، اطلاعات مکانی، عملیات سلامت درختان شامل نوبت‌های هرس، سم‌پاشی و آفت‌کشی است.

عزیزی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص آسیب زدن به درختان و فضاهای سبز شهری، از طریق شماره تلفن ۱۳۷ به کارشناسان شهرداری اطلاع دهند تا با حضور به موقع مأموران شهرداری از وارد آمدن هر خسارتی به درختان و فضاهای سبز شهر جلوگیری شود.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید