کد خبر:3083
پ
۱۴۰۲۰۳۲۳۰۰۱۰۸۲_Test_PhotoN

آغاز اجرای عملیات ایمن‌سازی محورهای اصفهان-بهارستان و آزادراه معلم

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از انجام عملیات نصب نیوجرسی در محورهای اصفهان-بهارستان، آزادراه معلم و نیز تست بازتاب خط‌کشی محورهای غرب استان خبر داد. محمدحسن محمدزمانی سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی نصب نیوجرسی بتنی چهار متری […]

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از انجام عملیات نصب نیوجرسی در محورهای اصفهان-بهارستان، آزادراه معلم و نیز تست بازتاب خط‌کشی محورهای غرب استان خبر داد.

محمدحسن محمدزمانی سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی نصب نیوجرسی بتنی چهار متری مفصلی با هدف ایمن‌سازی تردد و ترافیک در محور اصفهان-بهارستان در حال اجرا است.

وی افزود: این عملیات شامل خاکبرداری، تسطیح، زیرسازی، تثبیت خاک، بتن ریزی و حمل و نصب نیوجرسی‌های مفصلی به طول ۱۵ کیلومتر اجرا می‌شود.

محمدزمانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال  اعتبار پیش‌بینی شده است، تاکنون  ۴.۵کیلومتر از آن اجرا شده که ۳۰ درصد از پروژه را شامل می‌شود.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به نصب نیوجرسی در محور آزادراه معلم بیان کرد:  برای ارتقای ایمنی عبور و مرور، گاردریل‌های موجود جمع‌آوری و نیوجرسی بتنی مفصلی به طول ۴متر نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مراحل انجام پروژه با نظارت اداره ایمنی و حریم و تایید کیفیت مصالح توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌شود.

محمدزمانی تصریح کرد:  ۵ کیلومتر از این محور حدفاصل پل شریعتی تا پل خورزوق با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و با انجام ۱۰۰۰متر از این عملیات، ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: تست بازتاب خط‌کشی محورهای غرب استان به منظور بررسی کیفیت خط‌کشی انجام شد.

وی عنوان کرد: در این تست و اندازه‌گیری مقادیر بازتاب‌ها، زبری رویه رنگ یا میزان مقاومت در برابر سرخوردگی با استفاده از پاندول استاندارد تعیین می‌شود.

محمدزمانی گفت: این پروژه در طول ۶۰۰کیلومتر از محورهای شهرستان‌های فریدن، بویین و میاندشت، چادگان، خوانسار، فریدون‌شهر، نجف‌آباد و تیران و کرون انجام شد.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید