مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از ثبت ۱۲۲۸ واحد نذر خون در روز عاشورای حسینی خبر داد.
کیان دهرابپور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با چهارم تیرماه و روز عاشورای حسینی، هشت مرکز خونگیری در سطح استان پذیرای عزاداران حسینی بود که با استقبال پرشور مردم مواجه شد.
وی افزود: در این روز، مجموعاً ۱۴۳۷ نفر به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد، ۱۲۲۸ نفر موفق به اهدای خون شدند. به گفته دهرابپور، سهم بانوان در این پویش ۴۴ نفر و مابقی اهداکنندگان را آقایان تشکیل میدادند.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با قدردانی از همراهی مردم ولایتمدار در این آیین مذهبی و انسانی، خاطرنشان کرد: انتظار میرود روزهای آینده نیز هموطنان عزیز همچون گذشته، یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآوردههای خونی باشند و این سنت حسنه را استمرار بخشند.
وی در پایان تأکید کرد: ذخایر خونی استان در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما نیاز مستمر به اهدای خون، ضرورت حضور داوطلبانه مردم را دوچندان میکند.