کد خبر:16127
پ
۱۷۱۲۴۲۶۴۵

۲۰۰ خبرنگار، اخبار انتخابات اصفهان را پوشش می‌دهند

بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، انعکاس اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان اصفهان بر عهده دارند. استان اصفهان بعنوان یکی از مراکز مهم تاثیرگذار در ملاحظات سیاسی کشور، همواره با حضور فعال خبرنگاران و عکاسان، روند تحولات انتخاباتی آن در کانون توجهات داخلی […]

بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، انعکاس اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان اصفهان بر عهده دارند.

استان اصفهان بعنوان یکی از مراکز مهم تاثیرگذار در ملاحظات سیاسی کشور، همواره با حضور فعال خبرنگاران و عکاسان، روند تحولات انتخاباتی آن در کانون توجهات داخلی و خارجی قرار داشته و امروز همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتختابات ریاست جمهوری نیز حضور پررنگ رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخاباتی این دیار مشهود است.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات در استان، در کنار ۲۰۰ رسانه‌ داخلی، خبرنگاران رسانه‌های خارجی مانند «الجزیره» قطر و «المیادین» لبنان هم اخبار انتخاباتی اصفهان را پوشش می‌دهند.

 فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید