کد خبر:16465
پ
۵۰۳۹۴۴۲
طی سه ماه ابتدای سال جاری؛

۱۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در اصفهان اجرا شد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای حدود ۸۵ کیلومتر لوله‌گذاری آب  و ۲۵ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب طی سه ماه سال جاری خبرداد. حسین اکبریان حجم اجرای لوله گذاری آب را طی سال جاری ۱۲ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده دانست و اظهار داشت: در این مدت بیش از ۴۴ کیلومتر […]

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای حدود ۸۵ کیلومتر لوله‌گذاری آب  و ۲۵ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب طی سه ماه سال جاری خبرداد.

حسین اکبریان حجم اجرای لوله گذاری آب را طی سال جاری ۱۲ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده دانست و اظهار داشت: در این مدت بیش از ۴۴ کیلومتر توسعه و ۱۹ کیلومتر اصلاح شبکه آب انجام شده و همچنین بیش از ۲۱.۵ کیلومتر نیز خطوط انتقال آب اجرا شده است.

وی جمعیت تحت پوشش آب شهری و روستایی استان اصفهان را بیش از ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: ۱۰۲ شهر و ۹۶۸ روستا در استان تحت پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

اکبریان در خصوص عملکرد لوله گذاری فاضلاب در استان ادامه داد: بیش از دو کیلومتر خطوط اصلی، حدود ۱۵ کیلومتر خطوط فرعی و بیش از ۱.۷ کیلومتر خطوط انتقال در بخش فاضلاب اجرا و بیش از ۶ کیلومتر نیز اصلاح در بخش فاضلاب انجام شده است که در صورت تأمین بودجه این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره آبفای استان اصفهان با بیان اینکه خدمت بی وقفه از وظایف اصلی کارکنان این شرکت است، خاطر نشان ساخت: دغدغه نیروهای متخصص و متعهد این شرکت همواره ارتقا خدمات و کسب رضایت مردم بوده است.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید