کد خبر:14540
پ
۱۷۲۸۸۹۲

پایان مرحله بتن‌ریزی ورزشگاه تختی کوهپایه تا پایان خرداد

شهردار کوهپایه با اشاره به مرحله بتن‌ریزی ورزشگاه تختی کوهپایه تا پایان خرداد گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد کردیم، مقرر شده است شهرداری زیرسازی پروژه را تا مرحله چمن مصنوعی برساند و سپس عملیات چمن‌کاری توسط اداره ورزش و جوانان اجرا شود. مجید قربانی با بیان یکی از […]

شهردار کوهپایه با اشاره به مرحله بتن‌ریزی ورزشگاه تختی کوهپایه تا پایان خرداد گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد کردیم، مقرر شده است شهرداری زیرسازی پروژه را تا مرحله چمن مصنوعی برساند و سپس عملیات چمن‌کاری توسط اداره ورزش و جوانان اجرا شود.

مجید قربانی با بیان یکی از دغدغه‌های مهم شهر کوهپایه افزایش سرانه ورزشی و فراهم کردن امکانات زیرساختی ورزش جوانان است، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادیم تنها زمین فوتبال شهر کوهپایه به نام ورزشگاه تختی چند سال به دلیل خشکسالی و افزایش شوری آب از دسترس خارج و تبدیل به یک زمین خاکی غیرقابل استفاده شده بود.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره ورزش جوانان استان اصفهان منعقد کردیم، مقرر شده است شهرداری زیرسازی پروژه را تا مرحله چمن مصنوعی برساند و سپس عملیات چمن‌کاری توسط اداره ورزش جوانان اجرا شود.

شهردار کوهپایه با بیان اینکه نقشه اجرای پروژه چمن مصنوعی از جمله ایجاد زهکش در زمین و اجرای خاک‌ریزی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع از آبان سال گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با این پیشرفت مراحل زیرسازی، تراکم و انتخاب پیمانکار با ضوابط قانونی، اکنون در مرحله آخر اجرای بتن است.

قربانی ادامه داد: با همکاری خوب ورزش جوانان استان با شهرداری کوهپایه امید می‌رود اجرای عملیات چمن مصنوعی این زمین تا پایان خرداد آغاز شود.

وی گفت: ورزشگاه تختی کوهپایه یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های چمن مصنوعی در منطقه شرق اصفهان است که با راه‌اندازی مطالبات بحق مردم محقق شده است.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید