کد خبر:14463
پ
۱۹۱۴۷۱۸

وزش باد در استان اصفهان شدت می‌گیرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: شدت وزش باد دراستان از روز یکشنبه هفته آینده افزایش خواهد یافت و در این زمینه هشدار زرد صادر شده است. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت به نسبت پایداری تا اواسط هفته آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت. محمدرضا رفیعی گفت: وضعیت […]

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: شدت وزش باد دراستان از روز یکشنبه هفته آینده افزایش خواهد یافت و در این زمینه هشدار زرد صادر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت به نسبت پایداری تا اواسط هفته آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت.

محمدرضا رفیعی گفت: وضعیت جوی بیشتر نقاط استان در این مدت بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید بویژه در نیمه شمالی و شرقی و تا حدی مرکز استان و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک محلی، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش می‌یابد.

او اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۳۶ و در خنکترین ساعت به ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی بیان کرد: شهرستان خور و بیابانک با ۴۰ و بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

او افزود: هوای اصفهان امروز و فردا (شنبه)، صاف تا کمی ابری و غبار رقیق، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید (در نیمه شرقی و تا حدی مرکز همراه با گرد و خاک محلی) پیش بینی می‌شود.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

 

وزش باد در استان اصفهان شدت می‌گیرد

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید