کد خبر:16493
پ
Untitled
در بازدید شهردار اصفهان از از پروژه هتل ارگ جهان‌نما مطرح شد

هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

شهردار اصفهان گفت: مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه هتل ارگ جهان‌نما به‌عنوان نمونه‌ای از همکاری موفق شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی است. علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در بازدید از پروژه هتل جهان‌نما با استقبال از روند پیشرفت این پروژه اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه شهر اصفهان در حوزه گردشگری تنها […]

شهردار اصفهان گفت: مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه هتل ارگ جهان‌نما به‌عنوان نمونه‌ای از همکاری موفق شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در بازدید از پروژه هتل جهان‌نما با استقبال از روند پیشرفت این پروژه اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه شهر اصفهان در حوزه گردشگری تنها با مشارکت مردم و فعالان اقتصادی این شهر شکوفا می‌شود و به نوبه خود از این همکاری تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر نقش نظارتی و تسهیلگری شهرداری اصفهان در رونق اقتصادی شهر، افزود: برای توسعه شهر و حل مسائل تنها راه اعتماد به مردم است، از این‌رو باید عرصه را برای فعالیت مردم فراهم کرده و پای خود را از حوزه اقتصاد بیرون بکشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: احداث این هتل ارزشمند در قلب شهر تاریخی این کلان‌شهر، نویدی برای آینده گردشگری اصفهان و رونق کسب‌وکار در هسته مرکزی آن تلقی می‌شود.

 

هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

«جهان‌نما» موجب رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری اصفهان می‌شود

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این بازدید با اشاره به ابعاد مختلف این پروژه، آن را حاصل همکاری درست و پایدار شهرداری و بخش خصوصی شهر دانست و اظهار کرد: پروژه هتل جهان‌نما یکی از سه ابر پروژه شهرداری این کلان‌شهر و یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم مشارکتی است که با بهره‌برداری از آن می‌توان شاهد رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری و جبران کمبود اقامتگاه‌های شهر اصفهان در مکانی بسیار مناسب با دسترسی‌های سریع به اماکن تاریخی و گردشگری بود.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذار این پروژه بابت حضور جدی و فعال شبانه‌روزی و جدیت در تکمیل آن افزود: میزان کل مشارکت در هتل جهان‌نما ۴,۰۰۰ میلیارد تومان است که از این عدد ۳,۰۰۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذار و ۱,۰۰۰ میلیارد تومان نیز سهم شهرداری است و در تکمیل آن از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌شود.

 

هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

 

 مراحل تکمیل پروژه مشارکتی هتل جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع) با مشارکت هلدینگ پتروآیریک کارآفرینان پارسیان در حال انجام است و مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد بهره‌بردای از قسمت اقامتی این پروژه فاخر باشیم.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید