کد خبر:16222
پ
۱۲۳۹۰۴۹۴_۴۴۱

نیاز به روز شدن دفاتر پیشخوان با تغییر سبک زندگی مردم

سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوبتر و و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان دفاتر پیشخوان دولت اصفهان مورد ارزیابی فنی قرارگرفت. امیر حسین مزروعی سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت:  بیش از یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت ثبت نام شده در سایت […]

سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوبتر و و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان دفاتر پیشخوان دولت اصفهان مورد ارزیابی فنی قرارگرفت.
امیر حسین مزروعی سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: 

بیش از یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت ثبت نام شده در سایت اصفهان من توسط تیم فنی مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری در سطح مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان مورد ارزیابی قرارگرفت.

وی افزود: فناوری اطلاعات به عنوان عمده ترین محور تحول و توسعه در جهان امروزی مطرح شده و دستاوردهای ناشی از آن به گونه های مختلف در زندگی مردم تاثیر گذار است 

مزروعی بیان کرد: دفاتر پیشخوان دولت در راستای دولت الکترونیک تشکیل شده و پیاده سازی شهر الکترونیک و خدمات رسانی از طریق فناوری اطلاعات از مقوله هایی است که این امکان را برای شهروندان می دهد تا دسترسی به اطلاعات و خدمات دولتی و همچنین زمینه اصلاح کیفیت خدمات و ارایه فرصت های گسترده تر برای مشارکت در فرآیندها و نمادهای مردمسالار یک کشور فراهم سازد.

وی افزود: از اهداف مهم دولت الکترونیک می توان به ساده سازی نحوه ارایه خدمات به مشتریان، بهبود کارآیی و اثربخشی دولت از طریق حذف لایه ها و سطوح مدیریتی، تسهیل دسترسی مشتریان به اطلاعات و بهبود وضعیت پاسخگویی به مشتریان و تضمین پاسخگویی اشاره کرد.

سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفها ن در ادامه به نقش بخش خصوصی در تقویت فناوری اطلاعات و خدمات رسانی به مردم اشاره و بیان کرد: هر قدر به این دفاتر توجه گردد و تقویت شوند به عنوان یک نیروی کمکی و یک بازوی اجرایی می توانند به کمک دستگاه های اجرایی استان بیایند.

مزروعی بیان کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی مردم، مدل کسب و کار دفاتر پیشخوان دولت باید به روز و جدید شود و اگر این دفاتر در این مسیر قدم برندارند بهبود شرایط ممکن نخواهد بود.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید