کد خبر:16130
پ
۴۷۸۹۴۱۶
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

مشارکت همگانی در انتخابات اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هر برگ رأی تیری بر چشم دشمنان خواهد بود از این رو مردم ما همانند گذشته بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.  محمدرضا جان‌نثاری ظهر جمعه در جریان بازدید از شعبه اخذ رأی در مسجد نورباران، اظهار کرد: امروز روز جشن سیاسی مردم ایران است. […]

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هر برگ رأی تیری بر چشم دشمنان خواهد بود از این رو مردم ما همانند گذشته بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 محمدرضا جان‌نثاری ظهر جمعه در جریان بازدید از شعبه اخذ رأی در مسجد نورباران، اظهار کرد: امروز روز جشن سیاسی مردم ایران است.

وی ادامه داد: مردم شریف استان اصفهان نیز بانشاط از ساعات اولیه در این جشن سیاسی حضور دارند که نشان از هوشیاری و بصیرت مردم ما است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به سرکشی از شعب اخذ رأی، بیان کرد: مردم استان تلاش کنند تا در ساعات اولیه رأی خود را به صندوق بیندازند و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

جان‌نثاری ادامه داد: انتخابات حق است و مردم بایستی از این حق خود استفاده کنند زیرا حق دارند که سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی اظهار کرد: هر یک برگ رأی تیری بر چشم دشمنان خواهد بود از این رو مردم ما همانند گذشته بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند زیرا انتخاب امروز در زندگی نسل‌های آینده نیز اثرگذار خواهد بود.

جان‌نثاری افزود: رئیس جمهوری که با رأی اکثریت مردم انتخاب شود قطعاً در دنیا قدرت چانه زنی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند به پشتوانه رأی و البته اعتماد مردم بسیاری از چالش‌ها و مشکلات کشور را رفع کند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید