کد خبر:16386
پ
۱۸۲۳۸۱۱
معاون شهردار اصفهان مطرح کرد

لزوم توجه به زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: وجود ۷۴ درصد از مهمان‌پذیرها و ۲۴ درصد از هتل‌های شهر در منطقه یک شهرداری این کلان‌شهر، اهمیت رویکرد به موضوعات حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری این منطقه را دوچندان می‌کند. حسین حق‌شناس با اشاره به بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان و جلسه مشترک با مدیر […]

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: وجود ۷۴ درصد از مهمان‌پذیرها و ۲۴ درصد از هتل‌های شهر در منطقه یک شهرداری این کلان‌شهر، اهمیت رویکرد به موضوعات حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری این منطقه را دوچندان می‌کند.

حسین حق‌شناس با اشاره به بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان و جلسه مشترک با مدیر این منطقه اظهار کرد: احداث پل صاحب روضات و تعریض بزرگراه شهید خرازی نقش مؤثری در ترافیک شبکه معابر غربی اصفهان ایجاد کرده است و بازگشایی خیابان صاحب روضات به روان‌سازی و تسهیل سفرهای شرق به غرب این محدوده کمک بسزایی می‌کند.

وی توجه و نظارت مستمر بر تأسیسات و تجهیزات ترافیکی و زیرساخت‌های حمل‌ونقل همگانی را پراهمیت دانست و افزود: شرایط ویژه منطقه یک شهرداری از نظر مرکزیت و گردشگری، ضرورت نگاه و رویکرد ویژه‌ای را برای این منطقه ایجاد می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: وجود ۷۴ درصد از مهمان‌پذیرها و ۲۴ درصد از هتل‌های شهر در این منطقه اهمیت رویکرد به موضوعات حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری این منطقه را دوچندان می‌کند.

حق‌شناس با اشاره به ضرورت ایجاد تسهیلات پارکینگ در خیابان شمس‌آبادی گفت: فضاهای مدارس و ادارات دولتی بعدازظهرها و روزهای تعطیل یک ظرفیت بالقوه است و باید در راستای رفاه و آسایش مردم استفاده شود.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید