کد خبر:14531
پ
photo_2024-06-01_15-38-02
با کوچ احتمالی بازیکن سربازها به شمال؛

قوهای سپید انزلی برای شکار جام ۲۴ خیز برمی دارند

«اگر طی هفته‌های آتی خبر جدیدی درباره قانون جدید خدمت سربازی منتشر نشود، امید نورافکن و نزدیک به ۵۰ بازیکن دیگر باید آینده خود را در دو باشگاه ملوان بندرانزلی و فجرشهیدسپاسی شیراز دنبال کنند.» این خبر که به تازگی روی خروجی «ورزش سه» قرار گرفته از یک سو زنگ خطر را برای تیم هایی […]

«اگر طی هفته‌های آتی خبر جدیدی درباره قانون جدید خدمت سربازی منتشر نشود، امید نورافکن و نزدیک به ۵۰ بازیکن دیگر باید آینده خود را در دو باشگاه ملوان بندرانزلی و فجرشهیدسپاسی شیراز دنبال کنند.» این خبر که به تازگی روی خروجی «ورزش سه» قرار گرفته از یک سو زنگ خطر را برای تیم هایی که این بازیکنان را در اختیار دارند به صدا در آورده اما از سوی دیگر می تواند شادی را برای ملوان و فجر به ارمغان آورد.

اگر فجر موفق نشود به لیگ برتر صعود کند بدون شک سهم قوهای سپید از این توفیق اجباری بیشتر از تیم شیرازی خواهد بود. حتی می توان از همین الان روی ملوانان به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب جام حساب باز کرد. چرا که قوهای سپید انزلی در فصل جاری هم با وجود ترکیب نه چندان قوی با قدرت ظاهر شدند. شاگردان تارتار در طول فصل برای مدعیان دردسر ایجاد کرده اند آن هم در حالی که به اندازه این تیم ها ستاره نداشتند؛ با این حساب ،اگر در فصل آینده حتی یک پنجم از بازیکن سربازها (۱۰ بازیکن) هم بخواهند ملوان را برای سپری کردن خدمت سربازی خود برگزینند، وزن نیمکت این تیم درلیگ ۲۴ نسبت به فصل جاری چندبرابر خواهدشد.

از اینها گذشته کافی است امید نورافکن، ابوالفضل جلالی و رضا میرزایی راهی شمال شوند، آن وقت ملوان اگر با همین فرمانی که امسال تارتار در دست گرفته پیش رود برای مدعی شدن کار سختی در پیش ندارد. جدایی این سه ستاره به همان اندازه که برای تیم های سپاهان و استقلال معضل به حساب می آید می تواند برگ برنده ملوانان شود. ابوالفضل جلالی در فصل جاری نه تنها یکی از کلیدی ترین مهره های نکونام استقلال بود بلکه با ۱۰ پاس گلی که تا پایان هفته بیست و هشتم داده نقش پررنگی در موفقیت آبی پوشان در این رقابت ها داشته و بی دلیل نیست که موضوع جدایی او از همین الان به دغدغه بزرگ استقلالی ها تبدیل شده است. رضا میرزایی هم اگر چه فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد اما این بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان اینقدر توانایی دارد که استقلالی ها را در فصل گذشته مجاب کرد تا برای به خدمت گرفتن او دست به کار شوند. امید نورافکن هم که در چند فصل گذشته ستاره طلایی پوشان بوده و هیچ مربی بدش نمی آید از وجود این جوان ملی پوش که توانایی بازی در چند پست را دارد در ترکیب تیم خود بهره ببرد.

به همان اندازه که جدایی این بازیکن سربازها برای تیم های مبدأ آنها معضل ساز است به نفع تیم مقصد است (که احتمالاً ملوان خواهد بود). به اینها اضافه کنید میلاد سرلک، محمد عمری و حبیب فرعباسی که در نیم فصل زمستانی با پوشیدن لباس سربازی پیراهن سپید ملوان را نیز برتن کردند تا دستتان بیاید چقدر این ادعا که ملوان می تواند از همین الان برای کسب جام ۲۴ خیزبردارد به واقعیت نزدیک است.

 

خبرنگار زاینده رود: مرضیه غفاریان

 

منبع
زاینده رود
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید