کد خبر:16525
پ
نورصالحی
رئیس شورای شهر اصفهان:

شرکت در انتخابات به‌معنای تعیین سرنوشت کشور است؛ مردم از حق انتخاب استفاده کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم باید بدانند که شرکت در انتخابات به‌معنای مشارکت و حضور در تعیین سرنوشت است و این انتخابات در زندگی و سرنوشت آن‌ها و کشور تأثیرگذار است. محمد نورصالحی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: بدیهی است که بدانیم انتخابات به‌معنای واقعی سرنوشت‌ساز است؛ […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم باید بدانند که شرکت در انتخابات به‌معنای مشارکت و حضور در تعیین سرنوشت است و این انتخابات در زندگی و سرنوشت آن‌ها و کشور تأثیرگذار است.

محمد نورصالحی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: بدیهی است که بدانیم انتخابات به‌معنای واقعی سرنوشت‌ساز است؛ شرکت‌کنندگان در انتخابات از حق طبیعی خود استفاده و در تعیین مدیران آینده کشور مشارکت می‌کنند و تمام امور مردم با این انتخاب رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه انتخاب خوب در زندگی تمام مردم تأثیرگذار است، افزود: مردم باید بدانند که شرکت در انتخابات به‌معنای مشارکت و حضور در تعیین سرنوشت است و این انتخابات در زندگی و سرنوشت کشور و آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌معنای تعیین تکلیف برای وضعیت چهار سال آینده زندگی خود است، تاکید کرد: طبیعی است که این اقدام نباید بر گردن دیگران باشد و نباید دیگران برای سرنوشت ما تعیین تکلیف کنند.

نورصالحی گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک موضوع مهم است، زیرا تأثیر زیادی در سرنوشت کشور دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور حداکثری و قاطع مردم مواجه شویم تا از نظر ابعاد داخلی و بین‌المللی برای کشور ما مؤثر باشد و آینده مثبتی برای کشور رقم زده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند در واقع به آن‌هایی که شرکت می‌کنند وکالت می‌دهند که شما برای ما انتخاب کنید، بنابراین مردم باید شرکت کنند و نقش خود را به‌صورت مستقیم در تعیین رئیس‌جمهور ایفا کنند.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید