کد خبر:15820
پ
۱۸۷۰۳۴۸
/مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور آینده/

زمینه توسعه بین‌المللی ورزش فراهم شود

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: ورزش تیراندازی با کمان نیاز به یک سایت اختصاصی در حد بین‌المللی دارد. حمیدرضا ساکت با اشاره به برخی مطالبات جامعه ورزشی از رئیس‌جمهور و دولت آینده، به سخن مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: ایران قوی همراه با ورزش قوی است، اگر ورزشکار در ورزش‌های […]

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: ورزش تیراندازی با کمان نیاز به یک سایت اختصاصی در حد بین‌المللی دارد.

حمیدرضا ساکت با اشاره به برخی مطالبات جامعه ورزشی از رئیس‌جمهور و دولت آینده، به سخن مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: ایران قوی همراه با ورزش قوی است، اگر ورزشکار در ورزش‌های بین‌المللی، جهانی و پاراالمپیک افتخارآفرین باشد، قطعا جایگاه کشور را نشان می‌دهد.

وی افزود: نگاه دولت در قدم اول رفع نیازهای لازم برای ورزش است. اگر اطراف خود را نگاه کنیم موفقیت‌ها ناشی از تاثیرگذار بودن مردم در صحنه بوده است. همیشه حضور مردم در صحنه در اولویت است و در هر میدانی که حضور داشته‌اند آن میدان جایگاه خود را پیدا کرده است، پس قطعا مردم می‌توانند با انتخاب آگاهانه خود تاثیرگذار باشند.

این فعال ورزشی بیان کرد: بزرگ‌ترین چالش ورزش تیراندازی با کمان اصفهان، گران بودن تجهیزات ورزشی ورزشکاران بوده که از کمان گرفته تا تیر و سایر تجهیزات انفرادی لازمه ورزشکاران است و اکثرا باید از کشورهای دیگر وارد کشور شود. این تجهیزات بر اساس قیمت دلار و یورو محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: فراهم کردن امکانات تمرینی برای ورزشکاران و همچنین هزینه‌های اجاره اماکن ورزشی بسیار بالا بوده، اما به دلیل علاقمندی ورزشکاران و خانواده‌ها در بحث همگانی فعالیت انجام می‌دهند. باید زمینه توسعه بیشتر فراهم شود. وقتی ورزشکاری بخواهد وارد زمینه ملی شود سرمایه‌گذاری لازم دارد.

ساکت با بیان اینکه جایگاه تیراندازی با کمان در استان اصفهان و سطح کشور بسیار خوب است، افزود: ما ۶۰ ورزشکار ملی پوش در مسابقات بین‌المللی و جهانی داشتیم که افتخار آفرین شدند و با مربی‌ها و داورهای شاخص حق است که این ورزش با یک امکانات ویژه‌ای داشته باشد. ورزش تیراندازی با کمان نیاز به یک سایت اختصاصی در حد بین المللی دارد. ما از مدیریت کلان استان و کشور و همچنین اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان خواستار فراهم کردن این سایت هستیم.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید