کد خبر:16285
پ
IMG_3926

رییس شورای شهر اصفهان بر ضرورت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات تاکید کرد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور قاطع و گسترده همه مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ضروریست و این امر از لحاظ داخلی و جهانی برای ایران مهم است و آینده بهتر را برای کشور رقم خواهد زد.  محمد نورصالحی روز یکشنبه صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان […]

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور قاطع و گسترده همه مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ضروریست و این امر از لحاظ داخلی و جهانی برای ایران مهم است و آینده بهتر را برای کشور رقم خواهد زد.

 محمد نورصالحی روز یکشنبه صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم با درکی صحیح بازهم در این رسالت دینی و ملی شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است و همگان با حضور در پای صندوق های رای، مدیران آینده کشور را برمی‌گزینند.

وی اظهار داشت: اشخاصی که رای نمی‌دهند درحقیقت به شرکت‌کنندگان وکالت می‌دهند که برایشان انتخاب کنند، لذا هر فردی باید بصورت مستقل دست به انتخاب بزند.

ابوالفضل قربانی رییس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: میزان توان شهرمان برای میزبانی از اتباع خارجی باید مشخص شود و در این پیوند نیاز است تا با استانداری مکاتبه داشته باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه علنی امروز اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم سازمان گردشگری در شهرداری راه اندازی شود تا شاهد هم‌افزایی بیشتر در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور خاظرنشان کرد: برخورداری از یک نگاه تخصصی در موضوع گردشگری و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های متولی، راهکار توسعه این بخش در اصفهان است.

 

احیای زاینده‌رود و رفع معضلات زیست محیطی، مطالبه اصفهانی‌ها از رییس جمهور

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: مطالبه اصلی مردم این دیار احیای زاینده‌رود، رفع مشکلات کم آبی و معضلات زیست محیطی است، بنابراین به وعده‌های عملی در این راستا نیاز داریم.

فرزانه کلاهدوزان رییس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار امیدواری کرد که رییس جمهور منتخب باید نگاه ویژه‌ای به احیای زاینده رود و مساله آلودگی هوای اصفهان داشته باشد.

مجید نادرالاصلی رییس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز تصریح کرد: تنور انتخابات اخیر گرم بود و حضور خوبی را شاهد بودیم.

رییس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید شیوه مدیریتی خود را از «فدرال ایالتی» تغییر دهد و به مسائل هر یک از معاونت‌ها و مدیریت‌ها ورود کند.

احمدرضا مصور ادامه داد: شهرداری گزارشی از وضعیت و روند پیشرفت پروژه‌های شاخص ارائه کند زیرا ما نگرانیم که در پایان مهلت‌های مربوطه پروژه‌ها به سرانجام نرسد.

علی قاسم زاده شهردار اصفهان نیز در این نشست از اصلاح ساختار اداری مالی و حقوقی و دستمزد بازنشستگان کشوری در این نهاد خبر داد.

 مردم ایران روز جمعه در پی شهادت آیت‌الله رییسی و بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

در پی این انتخابات و مشخص شدن نتایج آراء از بین چهار کاندیدای نهایی مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ بدلیل به حد نصاب نرسیدن آراء به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزرات کشور انتخابات بعدی بین این ۲ کاندیدا برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیر جاری، برگزار می‌شود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید