کد خبر:14916
پ
۶۳۰۶۰۵۸۴
فرماندار تیران و کرون:

حاشیه‌های سیاسی مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف می‌کند

فرماندار تیران و کرون گفت: حاشیه‌های سیاسی مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف می‌کند که دولت سیزدهم از این آسیب خود را دور کرد. علی محمدی کیا، امروز (شنبه ۱۹ خرداد) در جلسه شورای اداری تیران و کرون به موضوع انتخابات پیش رو و دستاوردهای دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته اشاره و اظهار […]

فرماندار تیران و کرون گفت: حاشیه‌های سیاسی مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف می‌کند که دولت سیزدهم از این آسیب خود را دور کرد.

علی محمدی کیا، امروز (شنبه ۱۹ خرداد) در جلسه شورای اداری تیران و کرون به موضوع انتخابات پیش رو و دستاوردهای دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: دولتمداران در تمامی حوزه‌ها در سطح خرد و کلان از حواشی سیاسی خود را دور کردند تا بر دغدغه‌های مردم متمرکز شوند.

وی افزود: خستگی‌ناپذیری، مردم‌داری، تقویت سرمایه اجتماعی، دوری از حواشی و صداقت در کار از جمله مؤلفه‌های اخلاقی حاکم در دولت سیزدهم بود که تداوم این جریان و مسیر خدمت به جامعه در آینده نیز لازم است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: تا پایان کار دولت سیزدهم روحیه مردم‌داری و خدمت‌رسانی در بین مسئولان حاکم بوده و این مسیر را دولت‌های آینده نیز ادامه خواهند.

به اعتقاد محمدی کیا، مسئولان آینده کشور نمی‌توانند دیگر این روحیه خدمت‌رسانی را کنار بگذارند و مردم از آنان تلاش را مطالبه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن دو دغدغه جدی جوانان و پیش روی ازدواج آنان بود، تصریح کرد: با فعال‌سازی واحدهای راکد و اختصاص تسهیلات بانکی زمینه اشغال فراهم و در تیران و کرون طی یک سال گذشته حدود ۲۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: در کل کشور ۸۰۰۰ واحد صنعتی راکد فعال شدند که نقش مهمی در اشتغال و تولید ملی دارد.

محمدی کیا به چالش مسکن نیز اشاره و اظهار: طرح نهضت ملی با بهره‌گیری از تجربه‌های طرح مسکن مهر و رفع نواقص آن پروژه در رفع نیاز خانه و تسهیل شرایط ازدواج نقش داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های مسکن‌سازی در تیران و کرون کمبود زمین بود که با طرح الحاق زمین به شهرها و روستاها این معضل نیز رفع شد.

به گفته فرماندار تیران و کرون ۹۰ هکتار زمین به شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران الحاق شد و در تعدادی از روستاها نیز با تأمین زمین، ساخت و سازها آغاز می‌شود.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید