کد خبر:16086
پ
۲۰۴۵۴۲۹
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان مطرح کرد

تحول منطقه ۱۲ اصفهان با بهره‌برداری از پروژه‌های مشارکتی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های مشارکتی بزرگ و ارزشمندی در منطقه ۱۲ شهرداری این کلان‌شهر در حال احداث است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن شاهد تحول و پویایی بیشتر این منطقه خواهیم بود. مسعود حیدری با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مراحل اداری […]

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های مشارکتی بزرگ و ارزشمندی در منطقه ۱۲ شهرداری این کلان‌شهر در حال احداث است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن شاهد تحول و پویایی بیشتر این منطقه خواهیم بود.

مسعود حیدری با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مراحل اداری و تکمیل نهایی پروژه مشارکتی اداری، تجاری و مجموعه تجاری ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی در حال انجام است که این پروژه‌ها به‌زودی افتتاح خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراحل تکمیل پروژه مشارکتی اداری، تجاری شهید علیخانی با زیربنای ۱۸ هزار و ۴۰۰ متر مربع در ۱۱ طبقه و ۱۱۲ واحد تجاری اداری انجام شده و این پروژه در حال ارزیابی و تقسیم واحد است و به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: در کنار این پروژه ارزنده، مراحل احداث و بهره‌برداری از مجموعه تجاری ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی با مساحت کل ۷۰۰۰ متر مربع، به‌صورت BOT با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است که شامل، هایپرمارکت و انبار تجاری ۲۲۰۰ متر مربعی، شهربازی، فود کرت، کافی‌شاپ و مجموعه‌های تجاری است.

حیدری با اشاره به دیگر پروژه‌های این منطقه اضافه کرد: پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی‌عصر (عج)، پروژه فاخر دیگری در این منطقه است که با زیربنای ۲۴۱۹ متر مربع، در ۴ طبقه با ۱۴ واحد مسکونی و ۳۱۷ متر مربع کاربری تجاری در مدت زمان ۳۷ ماه در خیابان ولی‌عصر (عج) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این پروژه موقعیت مکانی، مطالعات جمعیتی منطقه، ویژگی‌ها و کاربری‌های شاخص، سبک زندگی شهروندان منطقه، دسترسی از طریق شریان‌های اصلی، مترو و اتوبوس تندرو بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه پردیس خانواده‌محور گندم افزود: این پروژه ارزنده، یکی از شش پروژه کلان مشارکتی شهر اصفهان است که طی دو سال گذشته، پس از یک دهه انتظار در شورای برنامه‌ریزی استان مراحل قانونی آن انجام، تغییر کاربری ۲۸ هزار متر از زمین آن مصوب و به شهر اصفهان ملحق شده است.

وی گفت: مساحت کل پروژه ۵۰ هزار متر مربع است و در فاز نخست که حدود ۲۰ هزار متر مربع است، پیش‌بینی احداث مجموعه‌های ورزشی استاندارد و محوطه‌سازی فضای سبز شده است، ضمن آنکه مراحل طراحی فاز دوم این طرح نیز در حال انجام است و حدود ۷۰ درصد آن آزادسازی شده است.

حیدری ادامه داد: دیگر پروژه مشارکتی این منطقه، مجموعه مسکونی، تجاری واقع در خیابان عاشق‌آباد است که در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در ۱۰ طبقه شامل مسکونی، تجاری و پارکینگ در حال احداث است.

وی افزود: فراخوان پروژه تجاری، اداری خیابان امیرکبیر با میزان ساخت ۲۸۸۰ متر مربع در شش سقف اعلام شده است و به زودی منتخب این فراخوان اعلام و مراحل احداث آن آغاز خواهد شد.

حیدری گفت: مجوزهای لازم به‌منظور احداث پروژه مشارکتی جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در این منطقه دریافت شده است.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید