کد خبر:16043
پ
۳۴۹۳۹۱۱_۱۳۳

تبدیل «باغ غدیر» به یکی از باغ‌های موضوعی شاخص کشور

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای ایجاد فضایی مرتبط با واقعه غدیر خم در باغ غدیر را از برنامه های مدیریت منطقه دانست و گفت: تلاش می کنیم تا باغ غدیر به یکی از پارک‌ها و باغ‌های موضوعی شاخص کشور تبدیل شود.  محسن زمانی با اعلام این خبر گفت: طراحی و اجرای برنامه های […]

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای ایجاد فضایی مرتبط با واقعه غدیر خم در باغ غدیر را از برنامه های مدیریت منطقه دانست و گفت: تلاش می کنیم تا باغ غدیر به یکی از پارک‌ها و باغ‌های موضوعی شاخص کشور تبدیل شود.
 محسن زمانی با اعلام این خبر گفت: طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی هنری مختلف با رویکرد ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای شهروندان با محوریت عید سعید غدیر خم در مجموعه باغ غدیر، از رویکردهای مدیریت منطقه ۴ در این دوره بوده است.

وی افزود: برگزاری برنامه های مختلف هنری فرهنگی با موضوع عید غدیر و زیباسازی فضای باغ از جمله اقداماتی است که در این مدت در باغ غدیر انجام شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سمپوزیوم مجسمه‌سازی غدیر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و با هدف ایجاد نشانه‌ها و المان‌های مربوط به غدیر برگزار شده است، اظهار کرد: در این فراخوان از هنرمندان سرتاسر کشور درخواست شد تا آثار و ایده‌های خود درباره واقعه غدیرخم و شخصیت و سیره امیرالمومنین(ع) را برای ما ارسال کنند.

وی ادامه داد: در این رویداد، حدود ۴۰ اثر به دبیرخانه ارسال و از این میان ۱۱ اثر برگزیده و در ایام دهه ولایت در فضای عمومی باغ غدیر به نمایش گذاشته شد.

زمانی، ایجاد فضایی مرتبط با واقعه غدیر خم در باغ غدیر را از برنامه های مدیریت منطقه ۴ دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا باغ غدیر به یکی از پارک‌ها و باغ‌های موضوعی شاخص کشور تبدیل شود.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید