کد خبر:15982
پ
۱۹۴۹۱۴۹۷_۸۸۳

بهره برداری از آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان

آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور افتتاح شد. روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاح این مرکز صنعتی گفت: در شرایط کنونی صنایع باید نگاه ویژه‌ای به بهره گیری از فناوری‌های نوین داشته باشند و این امر در زمره مسئولیت اجتماعی […]

آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور افتتاح شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاح این مرکز صنعتی گفت: در شرایط کنونی صنایع باید نگاه ویژه‌ای به بهره گیری از فناوری‌های نوین داشته باشند و این امر در زمره مسئولیت اجتماعی صنایع نیز قرار دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان برای تربیت نیروی متخصص و استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی و تحول دیجیتال جهت دستیابی به صنعت هوشمند در ذوب آهن اصفهان تاسیس شده است.

کوهی دیگر اهداف ایجاد این مرکز را انجام آزمایش و آموزش‌های تخصصی در زمینه کنترل و اتوماسیون صنعتی و امنیت سایبری برای افزایش سطح امنیتی حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی صنعتی عنوان کرد.

او افزود: پنل‌های این آموزشگاه با استفاده از توانمندی کارکنان ذوب آهن اصفهان بومی سازی، طراحی و ساخته شده است به نحوی که آموزش‌ها به صورت مهارت محور و دانشگاهی صورت می‌گیرد.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید