کد خبر:16083
پ
۱۷۱۱۱۱۷۶۷
سرپرست اداره کل ورزش استان:

بهبود ارتباط میان تشکل‌های جوانان و بدنه مدیریتی اصفهان ضروری است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: بهبود ارتباط میان سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های جوانان و بدنه مدیریتی استان ضروری است. سید مهدی صدری روز پنجشنبه افزود: ایجاد ارتباط بهتر بین تشکل‌های جوانان و بدنه مدیریتی استان به‌صورت موضوع محور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا به رشد تشکل‌ها و کمک […]

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: بهبود ارتباط میان سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های جوانان و بدنه مدیریتی استان ضروری است.

سید مهدی صدری روز پنجشنبه افزود: ایجاد ارتباط بهتر بین تشکل‌های جوانان و بدنه مدیریتی استان به‌صورت موضوع محور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا به رشد تشکل‌ها و کمک به حل مشکلات منجر شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: سازمان های مردم نهاد ظرفیت نقش آفرینی در مباحث مختلف را دارند بنابراین باید فرصت مناسب به آنها داده و اعتمادسازی لازم انجام شود.

صدری اظهار کرد: بها دادن به گسترش فعالیت‌های تشکیلاتی خرد می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را حل و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند البته به این معنی نیست که یک تشکل می‌تواند کارهای بسیار بزرگ در سطح کشور انجام دهد اما با هم‌افزایی و تعامل چالش ها بهتر رصد و برای آنها چاره اندیشی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه ریزی کرده ایم تا ارتباط تشکل ها با دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی را تسهیل کنیم تا این ٢ بخش بتوانند تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

استان اصفهان بالغ بر ۳۰۰ تشکل و سازمان مردم نهاد حوزه جوانان دارد که در موضوع‌های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می‌کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید